ZARZĄDZENIE NR 177/20
Burmistrza Myszyńca
z dnia 21 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Koordynatora oraz Zespołu ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 713, z późn. zm.), art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1062), zarządza się co następuje:
§ 1.
Powołuję Koordynatora oraz Zespół ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej na terenie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu w następującym składzie:
1) Anna Ślubecka – inspektor ds. kancelaryjno- technicznych – Koordynator ds. dostępności – (Przewodnicząca Zespołu)
2) Dariusz Kobus – Informatyk – (Członek Zespołu)
3) Daniel Walijewski – Sekretarz Gminy – (Członek Zespołu)
4) Edyta Chmielewska – Drężek – Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej – (Członek Zespołu)
§ 2.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności oraz Zespołu należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Myszyńcu,
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w artykule 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Myszyńcu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4) sporządzanie raportów o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
5) przedstawienie Burmistrzowi Myszyńca bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
§ 3.
Zobowiązuję pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu do udzielania niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatorowi w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.