Zarządzenie nr 113/20
Burmistrza Myszyńca
z dnia 31 stycznia 2020 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Myszyniec
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, z późn. zm.) oraz § 8 ust 2 rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów
oraz rokowań na zbycie nieruchomości (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1490) zarządza się,
co następuje:
§ 1.
1. Powołuje się komisję przetargową do przeprowadzenia przetargu na dzierżawę nieruchomości położonej w m. Myszyniec, oznaczonej numerem ewidencyjnym 805/34, stanowiącej własność Gminy Myszyniec w składzie:
1) Stanisław Ścibek – Przewodniczący Komisji,
2) Leszek Kabacik – Członek Komisji,
3) Ewelina Matyszczak – Członek Komisji.
2. Komisja przetargowa zobowiązana jest do przeprowadzania przetargu na dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Myszyniec w sposób zgodny
z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1490).
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji przetargowej.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Myszyńca
Elżbieta Abramczyk