Zarządzenie nr 81/04
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji § 1. W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa wodociągu z przyłączami w miejscowości Wolkowe II – gmina Myszyniec” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie: Przewodniczący komisji: Daniel Walijewski – referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu Członkowie komisji: ze strony wykonawcy robót: 1. Henryk Białczak – z-ca Dyrektora firmy „SANPROD” Spółka z o. o., ul. Zawadzkiego 8, 07-400 Ostrołęka ze strony inwestora: 1. Daniel Walijewski - referent ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu 2. Sławomir Kamiński – sekretarz gminy Myszyniec ze strony użytkownika: 1. Sławomir Ceberek – kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej oraz 1. Stanisław Zera – inspektor nadzoru inwestorskiego 2. Henryk Białczak - kierownik budowy generalnego wykonawcy 3. Barbara Rutka – powiatowy inspektor sanitarny 4. Adam Łępicki - powiatowy inspektor sanitarny 5. Józef Dąbrowski – sołtys wsi Wolkowe II 6. Mariusz Olender – nadzór geodezyjny § 2. Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do: - zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy, - dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny, - sporządzenia protokołu odbioru robót. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. BURMISTRZ mgr inż. Bogdan Glinka
Burmistrza Myszyńca
z dnia 16 września 2004r