ZARZĄDZENIE Nr 52/04
z dnia 09 marca 2004 roku
BURMISTRZA MYSZYŃCA
w sprawie powalania komisji przetargowej do oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargach na przebudowę dróg gminnych:
- w miejsc. Myszyniec Stary w km 0+000 - 2+625
- Zdunek - Wydmusy w km 0+000 - 3+016
- Myszyniec - Leśny w km 0+000 - 0+621
(wartość zamówienia - poniżej 300 000 EURO - procedura uproszczona)
1. Powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Sławomir Kamiński - przewodniczący komisji (bez prawa głosu)
2. Teresa Klimek - sekretarz komisji (bez prawa głosu)
3. Alina Pliszka - głosujący członek komisji
4. Zdzisław Bachmura - głosujący członek komisji
5. Mariola Banach - głosujący członek komisji
2. Do zadań komisji należy:
- zapoznanie się z dokumentacją przetargową na w/w zadania,
- ustalenie trybu pracy komisji,
- uczestnictwo komisji w posiedzeniach,
- publiczne otwarcie ofert,
- sporządzenie dokumentacji przetargowej (protokół wraz z załącznikami) z oceny ofert i sesji otwarcia,
- wybór najkorzystniejszej oferty i zalecenie zawarcia umowy lub unieważnienia przetargu.
Oceny oraz wyboru ofert najkorzystniejszych na w/w zadania należy dokonać zgodnie z "instrukcją w sprawie udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi", przyjętą przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999r oraz opracowanym na jej podstawie podręcznikiem procedur zawierania umów na wykonanie robót. Obowiązki dla poszczególnych członków komisji określają odrębne instrukcje dla: przewodniczącego komisji przetargowej, sekretarza oraz głosujących członków komisji przetargowej.
3. Termin zakończenia całej procedury oceny ofert wyznaczam do dnia 30 marca 2004r.
4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.