Ogłoszenie o przetargu – Nadbudowa budynku dydaktycznego nr 1 Szkoły Podstawowej w Myszyńcu
Znak akt: IN.GP.271.1.2015
INFORMACJA 2
Myszyniec dmia 02.07.2015 r.
Treść zapytań oraz wyjaśnienia dotyczące zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: zapytania z dnia 02 lipca 2015 r. w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IN.GP.271.1.2015 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: "Nadbudowa budynku dydaktycznego nr 1 Szkoły Podstawowej w Myszyńcu".
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający – Gmina Myszyniec przekazuje treść zapytania wraz z wyjaśnieniem dotyczącym zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w w/w postępowaniu:
1. "W załączonym przedmiarze brak pozycji montażu rusztowań. Czy należy ująć do wyceny, prosimy o podanie pozycji katalogowej i obmiaru".
Odpowiedź: Jeżeli wykonawca przewiduje zastosowanie rusztowań koszt z tego tytułu należy skalkulować w cenie oferty.
INFORMACJA 1
Myszyniec 29.06.2015 r.
Treść zapytań oraz wyjaśnienia dotyczące zapisów
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: zapytania z dnia 24 czerwca 2015 r. w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IN.GP.271.1.2015 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: "Nadbudowa budynku dydaktycznego nr 1 Szkoły Podstawowej w Myszyńcu".
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający – Gmina Myszyniec przekazuje treść zapytania wraz z wyjaśnieniem dotyczącym zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w w/w postępowaniu:
1. "Czy Zamawiający uzna wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień tzn. budowę, przebudowę, remont lub dokończenie budowy o wartości co najmniej 1 000 000,00 łącznie".
Odpowiedź: Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), sekcja III. pkt 3.2 wiedza i doświadczenie opisał sposób dokonywania oceny spełniania tego warunku poprzez zapis:
"Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto łącznie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego kubaturowego...".
W wyniku analizy przedłożonych dokumentów stwierdzono, że warunek posiadania niezbędnego doświadczenia przez Wykonawcę nie jest spełniony i tym samym nie może być uznany. Przedłożony przy zapytaniu dokument: "referencje" dotyczy jednej wykonanej roboty, pomimo że wartość tej roboty przekracza 1 000 000,00 zł. brutto.
-----------------------------------------------------
Myszyniec: Nadbudowa budynku dydaktycznego nr 1 Szkoły Podstawowej w Myszyńcu
Numer ogłoszenia: 91011 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa budynku dydaktycznego nr 1 Szkoły Podstawowej w Myszyńcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano-instalacyjnych w zakresie: branży architektoniczno-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej na istniejącym budynku dydaktycznym nr 1 Szkoły Podstawowej w Myszyńcu przy ulicy Dzieci Polskich, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 717/1. Do zakresu rzeczowego robót budowlanych należą: 1) prace budowlane związane z nadbudową: - rozbiórka istniejącego stropodachu, ścianek ażurowych i ścian zewnętrznych, kominów, - wykonanie nowej więźby dachowej i dachu, - wykonanie schodów wewnętrznych, - wykonanie stropu, - wykonanie kominów, - wykonanie ścian wewnętrznych na poddaszu, - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych; 2) prace instalacyjne sanitarne: - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - montaż urządzeń i armatury, - roboty dodatkowe - budowlane, - instalacja centralnego ogrzewania; 3) prace instalacyjne elektryczne wewnętrzne, instalacja odgromowa oraz system oddymiania klatki schodowej: - zasilenie tablicy T1, - budowa rozdzielnic elektrycznych, - budowa instalacji oświetleniowej, - budowa instalacji gniazd wtykowych, - budowa instalacji odgromowej, - badania i pomiary, - budowa systemu oddymiania. Wykonawca w okresie prowadzenia robót związanych ze stanem surowym otwartym do czasu wykonania dachu i pokrycia budynku wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, zabezpieczy szczelnie budynek w każdej sytuacji wystąpienia opadów atmosferycznych z uwagi na możliwe zalanie niższych kondygnacji budynku. Projektowane roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie Szkoły realizującym proces nauczania i poprzez swoje oddziaływanie mogą stwarzać szczególnie wysokie ryzyko powstania zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. Wykonawca realizujący prace budowlane w utrudnionych warunkach jest obowiązany do ich zaplanowania i przygotowania w sposób gwarantujący bezwypadkowość oraz zminimalizowanie ryzyka do akceptowalnego poziomu. Zaleca się opracowanie projektu organizacji placu budowy uwzględniającego eliminowanie przewidywanego zagrożenia związanego z: - transportem na terenie placu budowy, - przejściami dla pieszych, - przenoszeniem ciężarów, - robotami przy których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 5,0 m, prace na rusztowaniach podczas montażu i przy pracach wykończeniowych. 3.4 Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: - wielobranżowym projekcie budowlanym i konstrukcyjnym, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, - przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3.5 Użyte w wielobranżowym projekcie budowlanym i konstrukcyjnym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz w przedmiarze robót nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego (gwarancja tego samego efektu użytkowego oraz identyczna trwałość i bezpieczeństwo użytkowania). 3.6 Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.7 Umowa będzie zawarta na całość robót określonych na podstawie wycenionego przedmiaru robót przedłożonego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (nie wypełnione pozycje przedmiaru przez Wykonawcę), nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót. W cenach jednostkowych i całkowitej cenie ofertowej przedkładanych przez Wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez Wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania. Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji, stosownie do postanowień zawartych w treści umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-4, 45.26.11.00-5, 45.26.14.00-8, 45.42.11.46-9, 45.42.10.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nr rachunku:25 8920 0001 0000 1720 2000 0060 z adnotacją: wadium na przetarg - nadbudowa budynku dydaktycznego nr 1 SP w Myszyńcu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta lub poręczyciela. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto łącznie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego kubaturowego z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy); -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającymi doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. mających co najmniej 3 letnie doświadczenie, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia umownego terminu zakończenia całości robót objętych przedmiotem umowy, jeżeli niedotrzymanie terminu pierwotnego stanowi konsekwencję: 1) okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnych od Wykonawcy, 2) przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 4) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez inspektora nadzoru. 2. Wykonawca może wystąpić z takim żądaniem nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności. Zmiana kierownika budowy wymaga uzgodnienia obu stron umowy i sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. Zmiany na stanowiskach kierowników branżowych wymagają uzgodnienia obu stron umowy i sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl/?c=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W MYSZYŃCU PLAC WOLNOŚCI 60 07-430 MYSZYNIEC (pokój nr 1, parter budynku).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W MYSZYŃCU PLAC WOLNOŚCI 60 07-430 MYSZYNIEC (pokój nr 7 - sekretariat, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
BURMISTRZ MYSZYŃCA
/-/Bogdan Glinka