ZARZĄDZENIE NR 172/13
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 2 grudnia 2013 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić roczną inwentaryzację składników majątkowych w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu.
§ 2.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję w składzie :
1) Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący
2) Banach Mariola .................................................. z-ca przewodniczącego
3) Kabacik Leszek …..…………………………………………… członek
§ 3.
Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w obecności osoby materialnie odpowiedzialnej.
§ 4.
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2013 r.
§ 5.
Inwentaryzacją z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
1/ weksle, gwarancje - polisy
2/ środki pieniężne na rachunkach bankowych
3/ druki ścisłego zarachowania
4/ rozrachunki – należności
5/materiały objęte ewidencją ilościowo - wartościową
§ 6.
1. Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala się w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.
2. Inwentaryzację rozrachunków z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.
§ 7.
Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji.
§ 8.
1. Zobowiązuje się komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2. Członków komisji czyni się odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym.
§ 9.
Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2014 r.
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka