Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi
Myszyniec: Budowa i urządzenie szkolnych placów zabaw
Numer ogłoszenia: 130917 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i urządzenie szkolnych placów zabaw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i urządzenie szkolnych placów zabaw Zadanie nr 1 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Zalesie. Opis: utworzenie szkolnego MAŁEGO placu zabaw o powierzchni 240,00 m2 przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zalesiu gm. Myszyniec wg wytycznych MEN dotyczących programu Radosna Szkoła. powierzchnia zabudowy projektowanego placu zabaw : 240,00 m2, powierzchnia komunikacyjna 20,00 m2, powierzchnia bezpieczna 148,50 m2, powierzchnia trawiasta 71,50 m2 Zadanie obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną, położenie bezpiecznej nawierzchni, instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie ścieżki - nawierzchnia komunikacyjna, wykonanie nawierzchni trawiastej i zieleni. dla zwiększenia bezpieczeństwa utworzone zostaną nawierzchnie tłumiące uderzenia w miejscach wymaganych norma EN 1176 i EN 1177. Plac zabaw zaprojektowany został na terenie w kształcie prostokąta o wymiarach w rzucie 15,00 m x 16,00m. Wydzielone zostały następujące strefy nawierzchni: Strefa komunikacyjna, Strefa bezpieczna, Strefa trawiasta. Wyposażenie nowego szkolnego placu zabaw : linarium STOŻEK 1 szt. bujak na sprężynie SKUTER 1 szt. zestaw zabawowy WIEŻA 1 szt. huśtawka wagowa 2 osobowa 1 szt. huśtawka typu bocianie gniazdo 1 szt. bujak na sprężynie KONICZYNKA 1 szt. bujak na sprężynie KONIK 1 szt. Wyposażenie dodatkowe : kosz na śmieci 1 szt., ławka 2 szt., tablica - Regulamin użytkowania placu zabaw 1 szt. Zadanie nr 2 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Wydmusy. Opis: utworzenie szkolnego MAŁEGO placu zabaw o powierzchni 240,00 m2 przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wydmusach gm. Myszyniec wg wytycznych MEN dotyczących programu Radosna Szkoła. powierzchnia zabudowy projektowanego placu zabaw : 240,00 m2, powierzchnia komunikacyjna 20,00 m2, powierzchnia bezpieczna 149,00 m2, powierzchnia trawiasta 71,00 m2, Zadanie obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną, położenie bezpiecznej nawierzchni, instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie ścieżki - nawierzchnia komunikacyjna, wykonanie nawierzchni trawiastej i zieleni. dla zwiększenia bezpieczeństwa utworzone zostaną nawierzchnie tłumiące uderzenia w miejscach wymaganych norma EN 1176 i EN 1177. Plac zabaw zaprojektowany został na terenie w kształcie prostokąta o wymiarach w rzucie 25,00 x 8,50 - 10,50 m. Wydzielone zostały następujące strefy nawierzchni: Strefa komunikacyjna, Strefa bezpieczna, Strefa trawiasta. Wyposażenie nowego szkolnego placu zabaw: linarium STOŻEK 1 szt. bujak na sprężynie SKUTER 1 szt. zestaw zabawowy WIEŻA 1 szt. huśtawka wagowa 2 osobowa 1 szt. huśtawka typu bocianie gniazdo 1 szt. bujak na sprężynie KONICZYNKA 1 szt. bujak na sprężynie KONIK 1 szt. Wyposażenie dodatkowe: kosz na śmieci 1 szt. ławka 2 szt. tablica - Regulamin użytkowania placu zabaw 1 szt. Zadanie nr 3 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Krysiaki. Opis: utworzenie szkolnego MAŁEGO placu zabaw o powierzchni 240,00 m2 przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krysiakach gm. Myszyniec wg wytycznych MEN dotyczących programu Radosna Szkoła. Powierzchnia zabudowy projektowanego placu zabaw : 240,00 m2, powierzchnia komunikacyjna 20,00 m2, powierzchnia bezpieczna 149,00 m2, powierzchnia trawiasta 71,00 m2. Zadanie obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną, położenie bezpiecznej nawierzchni, instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie ścieżki - nawierzchnia komunikacyjna, wykonanie nawierzchni trawiastej i zieleni. dla zwiększenia bezpieczeństwa utworzone zostaną nawierzchnie tłumiące uderzenia w miejscach wymaganych norma EN 1176 i EN 1177. Plac zabaw zaprojektowany został na terenie w kształcie prostokąta o wymiarach w rzucie 15,00 m x 16,00m. Wydzielone zostały następujące strefy nawierzchni: Strefa komunikacyjna, strefa bezpieczna, strefa trawiasta. Wyposażenie nowego szkolnego placu zabaw: linarium STOŻEK 1 szt. bujak na sprężynie SKUTER 1 szt. zestaw zabawowy WIEŻA 1 szt. huśtawka wagowa 2 osobowa 1 szt. huśtawka typu bocianie gniazdo 1 szt. bujak na sprężynie KONICZYNKA 1 szt. bujak na sprężynie KONIK 1 szt. Wyposażenie dodatkowe: kosz na śmieci 1 szt. ławka 2 szt. tablica - Regulamin użytkowania placu zabaw 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1, 45.21.21.20-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zadanie nr 1 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Zalesie - 2 000,00 zł Zadanie nr 2 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Wydmusy - 2 000,00 zł Zadanie nr 3 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Krysiaki - 2 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa punkcie 9.4 SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa punkcie 9.4 SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b)wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c)konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, d)konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, e)okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych, kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. f)wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, g)wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a) ÷ g), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2)wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,. 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 149 ust. 1 ustawy P.z.p. 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 5)rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 6)zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. 2.Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy określonego w § 4 ust. 1, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w ust.1. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl w zakładce: przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec, pokój nr 1 parter..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60 07-430 Myszyniec, sala konferencyjna, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Zalesie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie szkolnego MAŁEGO placu zabaw o powierzchni 240,00 m2 przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zalesiu gm. Myszyniec wg wytycznych MEN dotyczących programu Radosna Szkoła. Powierzchnia zabudowy projektowanego placu zabaw : 240,00 m2, powierzchnia komunikacyjna 20,00 m2, powierzchnia bezpieczna 148,50 m2, powierzchnia trawiasta 71,50 m2. Zadanie obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną, położenie bezpiecznej nawierzchni, instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie ścieżki - nawierzchnia komunikacyjna, wykonanie nawierzchni trawiastej i zieleni. dla zwiększenia bezpieczeństwa utworzone zostaną nawierzchnie tłumiące uderzenia w miejscach wymaganych norma EN 1176 i EN 1177. Plac zabaw zaprojektowany został na terenie w kształcie prostokąta o wymiarach w rzucie 15,00 m x 16,00m. Wydzielone zostały następujące strefy nawierzchni: Strefa komunikacyjna, Strefa bezpieczna, Strefa trawiasta. Wyposażenie nowego szkolnego placu zabaw : linarium STOŻEK 1 szt. bujak na sprężynie SKUTER 1 szt. zestaw zabawowy WIEŻA 1 szt. huśtawka wagowa 2 osobowa 1 szt. huśtawka typu bocianie gniazdo 1 szt. bujak na sprężynie KONICZYNKA 1 szt. bujak na sprężynie KONIK 1 szt. Wyposażenie dodatkowe : kosz na śmieci 1 szt., ławka 2 szt., tablica - Regulamin użytkowania placu zabaw 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1, 45.21.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Wydmusy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie szkolnego MAŁEGO placu zabaw o powierzchni 240,00 m2 przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wydmusach gm. Myszyniec wg wytycznych MEN dotyczących programu Radosna Szkoła. Powierzchnia zabudowy projektowanego placu zabaw: 240,00 m2, powierzchnia komunikacyjna 20,00 m2, powierzchnia bezpieczna 149,00 m2, powierzchnia trawiasta 71,00 m2 Zadanie obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną, położenie bezpiecznej nawierzchni, instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie ścieżki - nawierzchnia komunikacyjna, wykonanie nawierzchni trawiastej i zieleni. dla zwiększenia bezpieczeństwa utworzone zostaną nawierzchnie tłumiące uderzenia w miejscach wymaganych norma EN 1176 i EN 1177. Plac zabaw zaprojektowany został na terenie w kształcie prostokąta o wymiarach w rzucie 25,00 x 8,50 - 10,50m. Wydzielone zostały następujące strefy nawierzchni: Strefa komunikacyjna, Strefa bezpieczna, Strefa trawiasta. Wyposażenie nowego szkolnego placu zabaw : linarium STOŻEK 1 szt. bujak na sprężynie SKUTER 1 szt. zestaw zabawowy WIEŻA 1 szt. huśtawka wagowa 2 osobowa 1 szt. huśtawka typu bocianie gniazdo 1 szt. bujak na sprężynie KONICZYNKA 1 szt. bujak na sprężynie KONIK 1 szt. Wyposażenie dodatkowe : kosz na śmieci 1 szt., ławka 2 szt., tablica - Regulamin użytkowania placu zabaw 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1, 45.21.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Budowa i urządzenie szkolnego placu zabaw w miejscowości Krysiaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie szkolnego MAŁEGO placu zabaw o powierzchni 240,00 m2 przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krysiakach gm. Myszyniec wg wytycznych MEN dotyczących programu Radosna Szkoła. Powierzchnia zabudowy projektowanego placu zabaw : 240,00 m2, powierzchnia komunikacyjna 20,00 m2, powierzchnia bezpieczna 149,00 m2, powierzchnia trawiasta 71,00 m2. Zadanie obejmuje: wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną, położenie bezpiecznej nawierzchni, instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, wykonanie ścieżki - nawierzchnia komunikacyjna, wykonanie nawierzchni trawiastej i zieleni. dla zwiększenia bezpieczeństwa utworzone zostaną nawierzchnie tłumiące uderzenia w miejscach wymaganych norma EN 1176 i EN 1177. Plac zabaw zaprojektowany został na terenie w kształcie prostokąta o wymiarach w rzucie 15,00 m x 16,00m. Wydzielone zostały następujące strefy nawierzchni: Strefa komunikacyjna, Strefa bezpieczna, Strefa trawiasta. Wyposażenie nowego szkolnego placu zabaw : linarium STOŻEK 1 szt. bujak na sprężynie SKUTER 1 szt. zestaw zabawowy WIEŻA 1 szt. huśtawka wagowa 2 osobowa 1 szt. huśtawka typu bocianie gniazdo 1 szt. bujak na sprężynie KONICZYNKA 1 szt. bujak na sprężynie KONIK 1 szt. Wyposażenie dodatkowe : kosz na śmieci 1 szt., ławka 2 szt., tablica - Regulamin użytkowania placu zabaw 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1, 45.21.21.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.