OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT NA
Wykonanie 5 tablic pamiątkowych dla realizowanego projektu pn.:
„Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec”
do równowartości kwoty netto 14 000 € (59 148,60 PLN)
Myszyniec, dnia 28.02.2014 r. | |
| |
Zamawiający: |
Gmina Myszyniec, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec tel/fax 029 77-21-141 |
Tytuł Projektu: |
„Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego Gminy Myszyniec” |
Przedmiot zamówienia: |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 5 tablic pamiątkowych dla realizowanego przez Gminę projektu pn.: „Wykorzystanie energii odnawialnej poprzez zastosowanie instalacji solarnych i pomp ciepła, celem poprawy środowiska naturalnego gminy Myszyniec”.
|
Opis zamówienia |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 szt. tablic pamiątkowych o następujących parametrach:
WYMIARY TABLICY: 2,0 m (szerokość) x 1,5 m (wysokość) + 2 słupki o dostosowanej do wymiarów tablicy długości w celu montażu tablicy w podłożu (min. 4,1 m: 1,5 m na tablicy, 2 m do tablicy, 0,6 m na wkopanie). Tablice mają być wykonane z blachy ocynkowanej (grubość 0,7 mm-1 mm) z nałożoną folią z nadrukiem, pokrytą płynem laminatowym. Słupki mają być stalowe powlekane farbą antykorozyjną pomalowane na srebrno. Układ tablicy pamiątkowej:
Obszar nagłówka powinien zajmować 25% całkowitej powierzchni tablicy, na którym znajduje się zestawienie logotypu RPO WM. W tej części powinno pojawić się także hasło Programu: dla rozwoju Mazowsza.
W środkowej części tablicy należy umieścić tytuł projektu oraz informację o poziomie dofinansowania z EFRR. Na samym dole należy umieścić okres realizacji inwestycji oraz nazwę beneficjenta. Obszar środka tablicy powinien zawierać około 50% jej całkowitej powierzchni.
Obszar stopki powinien zajmować co najmniej 25% całkowitej powierzchni tablicy i zawierać informację o współfinansowaniu ze środków EFRR wyrażoną w zdaniu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa mazowieckiego 2007-2013”.
Realizacja przedmiotu zamówienia może nastąpić dopiero po uzyskaniu akceptacji projektu ze strony Zamawiającego.
Tablice pamiątkowe należy zamontować na terenie miasta Myszyniec (3 tablice przy ulicy Dzieci Polskich, 2 tablice przy ul. Plac Kard S. Wyszyńskiego). Zamawiający wyznaczy dokładną lokalizację po wyborze najkorzystniejszej oferty.
|
Termin wykonania zamówienia |
14 dni od przekazania zlecenia |
Kryterium oceny: |
Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę. |
Miejsce składania ofert: |
Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów:
|
Forma złożenia ofert: |
Oferta powinna składać się z:
|
Termin złożenia ofert: |
07 marca 2014 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem: „Wykonanie tablic pamiątkowych”. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. |
(podpis Zamawiającego) |
Osoba do kontaktów:
Odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela pani Sylwia Szubzda, tel.: 29 77 21 141 (wew. 16).
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka