KP.271.4.2014
Myszyniec, dn. 10 luty 2014 r.
Zapytanie ofertowe na zakup i sukcesywną dostawę materiałów biurowych w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Myszyniec” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa 8.Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.
Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro (59 148,60 PLN). Do niniejszego postępowania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych. (art.4 pkt. 8 ustawy).
Zamawiający:
Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
tel/fax 029 77-21-141
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
e-mail: sekretariat@myszyniec.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje zakup i sukcesywną dostawę materiałów biurowych w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Myszyniec” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo
informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimum), zawierającego rodzaj i ilość artykułów biurowych określony został na Formularzu ofertowym do niniejszego zapytania. Rodzaj
i ilość artykułów biurowych może ulec zmianie, przy czym kwota obejmująca całość zamówienia nie może ulec zmianie w całym okresie objętym umową.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
- Dostawy będą się odbywały cyklicznie raz na kwartał do 31 grudnia 2015 r.,
- Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Myszyńcu,
Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec najpóźniej w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
KRYTERIUM OCENY OFERT: Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.
OPIS SPOSÓBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna składać się z:
- Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania, - Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania
w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią, - Oferta ma być napisana w języku polskim oraz czytelnie.
- Każdy Wykonawca może przedłożyć wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
- Nie dopuszcza się realizacji częściowej - oferta ma obejmować całość zamówienia.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów:
- przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.
- dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego.
- Przesłać na adres e-mail: biuroprojekty@myszyniec.pl
2) Ofertę należy dostarczyć do dnia 17 lutego 2014 r. do godz. 12:00 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem:
„Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Myszyniec”.
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
OSOBA DO KONTAKTÓW
Odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela pan Krystian Kalinowski, pani Anna Rzepkowska. tel: 029 77 21 141. wew. 31
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka
„Dotacje na Innowacje” „Inwestujemy w Waszą przyszłość”
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka