Informacja Nr 1
Myszyniec, 2014-02-12
GMINA MYSZYNIEC
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr IN.DR.271.1.2014 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”.
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Myszyniec dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmianie ulega punkt II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, załącznik nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, załącznik nr 2 SIWZ „Druk oferty”, załącznik nr 4 do SIWZ „lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej …”, załącznik nr 5 „Projekt umowy”.
W załączeniu:
- aktualna zmieniona treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
W wyniku dokonanej zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie ulega zmianie termin składania ofert.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka
__________________________________________________________________________
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Myszyniec: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 26581 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszyniec , Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, faks 029 7721141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym przynajmniej 1 miejsce przystosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim. Szczegółowy opis techniczny Autobus fabrycznie nowy, Ilość miejsc siedzących minimum 24, w tym przynajmniej jedno miejsce przystosowane do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, Lakier oprócz białego koloru, Silnik turbo diesel o mocy od 120 KM, Pojemność całkowita od 2200 do 3000 cm3, Wysokość pojazdu nie mniej niż 1850 mm, Homologacja całopojazdowa dla autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych. Opis wyposażenia Centralny zamek z funkcją selektywnego zamykania drzwi, autoalarm, immobiliser ze zdalnym sterowaniem, Układ kierowniczy ze wspomaganiem oraz regulacją wysokości kierownicy, Skrzynia biegów manualna, System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS, System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych ASR, Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera dopuszcza się tylko poduszkę dla kierowcy, Prawe drzwi rozsuwane z oknem otwierane elektrycznie z panelu kierowcy i pilota, lub przesuwane drzwi boczne, Tylne drzwi dwuskrzydłowe z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem, Opony letnie, opony zimowe oraz komplet felg stalowych, Podnośnik samochodowy hydrauliczny, zestaw narzędzi, Pakiet obowiązkowy gaśnica, trójkąt, apteczka, pełnowymiarowe koło zapasowe, Oświetlenie oddzielne dla przedziału kierowcy i pasażerów, Klimatyzacja przednia i dodatkowa w części tylnej z filtrem przeciwpyłowym, Dodatkowe ogrzewanie części pasażerskiej 2 nagrzewnice zasilane paliwem, nawiewy wyprowadzone w podłodze pod fotelami, Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, Pełna tapicerka w przestrzeni kierowcy i pasażera, Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, Elektrycznie sterowane szyby przód, Lusterka zewnętrzne podgrzewane, sterowane elektrycznie i składane, Światła przeciwmgielne, Silnik spełniający normę emisji spalin EURO 5, Uchwyty wspomagające wsiadanie, zamontowane przy drzwiach przesuwanych, Próg wysuwany, lub obniżony próg wejściowy ułatwiający wsiadanie, mocowany przy drzwiach przesuwanych, Fotel kierowcy z pełną regulacją, Podsufitka tapicerowana, Radioodtwarzacz CD, MP 3 i głośniki, System schowków, uchwytów na napoje oraz półek na desce rozdzielczej, drzwiach i suficie, Tachograf cyfrowy. Wyposażenie wnętrza Wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i trzy punkowe pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera w wersji turystycznej z pełną regulacją, Możliwość szybkiego demontażu foteli w dwóch ostatnich rzędach, Przynajmniej jedno stanowisko do przewozu osoby na wózku znajdujące się na końcu pojazdu, Podłoga z wykładziny antypoślizgowej, łatwo zmywalna, Szyny podłogowe do mocowania przynajmniej jednego wózka inwalidzkiego, Komplet pasów do mocowania przynajmniej jednego wózka inwalidzkiego do szyn, Komplet pasów bezpieczeństwa przynajmniej dla jednej osoby przewożonej na wózku inwalidzkim, Półki sufitowe na bagaż podręczny wzdłuż przestrzeni pasażerskiej wraz z indywidualnym oświetleniem dopuszczalne minimum jeden punkt świetlny na 2 miejsca, Teleskopowe najazdy lub opuszczana rampa, spełniająca funkcję podjazdu z bieżnią antypoślizgową do wprowadzania wózka inwalidzkiego do autobusu, Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych. Autobus winien posiadać następujące gwarancje, ubezpieczenie i serwis. Okres gwarancji na pojazd nie mniej niż 24 miesiące bez limitu kilometrów, obejmująca wszelkie usterki mechaniczne, na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od dodatkowej opłaty, Okres gwarancji na perforację karoserii nie mniej niż 6 lat, Pakiet ubezpieczeń OC, AC, NW na minimum 1 rok licząc od daty przekazania pojazdu. Ponadto Wykonawca musi dysponować autoryzowanym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym zlokalizowanym maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego, Instrukcje obsługi w języku polskim, Dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego z kompletem dokumentów i pełnym bakiem paliwa ON. Dostawa musi być wliczona w cenę oferty. Powyższe wymagania przez Zamawiającego są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować dodatkowe parametry techniczne i wyposażenie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Myszyńcu 07-430 Myszyniec Plac Wolności 60 pokój nr 1 parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Myszyńcu 07-430 Myszyniec Plac Wolności 60 pokój nr 7 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków PFRON.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka