ZARZĄDZENIE NR 118/12
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 28 grudnia 2012 r.
w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji zadania pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Myszyniec - etap III” w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego PROW na lata 2007-2013 umowa o przyznanie pomocy nr 00132-6921-UM0700254/11.
na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 128, poz. 861) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Wprowadza się:
– Politykę rachunkowości dla zadania pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Myszyniec - etap III” objętego PROW na lata 2007-2013 – co stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia,
– Instrukcję sporządzania, kontroli i obiegu dokumentów księgowych w ramach realizowanego zadania „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Myszyniec - etap III” objętego PROW na lata 2007-2013 – co stanowi Załącznik Nr 2, 2a,
– Obieg dokumentów księgowych - co stanowi Załącznik Nr 3.
§ 2.
Zobowiązuję wszystkich pracowników zaangażowanych w realizację zadania do zapoznania się z treścią niniejszych zasad (polityki) rachunkowości oraz ścisłego ich przestrzegania.
§ 3.
Kontrolę nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od zaistnienia pierwszego zdarzenia gospodarczego dotyczącego zadania.
Burmistrz Myszyńca
Burmistrz Glinka