Zarządzenie Nr 114/12

Burmistrz Myszyńca

z dnia 14 grudnia 2012 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji


Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, ze zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Przeprowadzić roczną inwentaryzację składników majątkowych w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu.

 

§ 2

Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję w składzie :

1) Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący

2) Banach Mariola .................................................. z-ca przewodniczącego

3) Kabacik Leszek …..…………………………………………….. członek

 

§ 3

Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w obecności osoby materialnie odpowiedzialnej.

 

§ 4

Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2012 r.

 

§ 5

Inwentaryzacją z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:

1/ weksle, gwarancje - polisy

2/ środki pieniężne na rachunkach bankowych

3/ druki ścisłego zarachowania

4/ rozrachunki – należności

5/materiały objęte ewidencja ilościowo - wartościową

 

§ 6

  1. Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala się w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.
  2. Inwentaryzację rozrachunków z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.

 

§ 7

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji.

 

§ 8

  1. Zobowiązuje się komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
  2. Członków komisji czyni się odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym.

 

§ 9

Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2013 r.

 

Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka