Zarządzenie Nr 114/12
Burmistrz Myszyńca
z dnia 14 grudnia 2012 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Przeprowadzić roczną inwentaryzację składników majątkowych w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu.
§ 2
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję w składzie :
1) Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący
2) Banach Mariola .................................................. z-ca przewodniczącego
3) Kabacik Leszek …..…………………………………………….. członek
§ 3
Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w obecności osoby materialnie odpowiedzialnej.
§ 4
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2012 r.
§ 5
Inwentaryzacją z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
1/ weksle, gwarancje - polisy
2/ środki pieniężne na rachunkach bankowych
3/ druki ścisłego zarachowania
4/ rozrachunki – należności
5/materiały objęte ewidencja ilościowo - wartościową
§ 6
- Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala się w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.
- Inwentaryzację rozrachunków z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.
§ 7
Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji.
§ 8
- Zobowiązuje się komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
- Członków komisji czyni się odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym.
§ 9
Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2013 r.
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka