Myszyniec, dnia 20 listopada 2012 r.
IN.IOŚ.271.1.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie tablicy pamiątkowej dla realizowanego projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Myszyniec Stary, części msc. Myszyniec-Koryta i Wolkowe (zlewnia I-V) oraz budowa kolektora sanitarnego wraz z przebudową przepompowni i rozbiórką oczyszczalni ścieków „BIOBLOK MUa50” w Myszyńcu”
do równowartości kwoty netto 14 000 € (56 274,40 PLN)
Zamawiający:
Gmina Myszyniec
Plac Wolności 60
07-430 Myszyniec
tel/faks: 029 77-21-141
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 tablic pamiątkowych dla realizowanego przez Gminę Projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Myszyniec Stary, części msc. Myszyniec-Koryta i Wolkowe (zlewnia I-V) oraz budowa kolektora sanitarnego wraz z przebudową przepompowni i rozbiórką oczyszczalni ścieków „BIOBLOK MUa50” w Myszyńcu”.
II. Opis wykonania zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 tablic pamiątkowych o następujących parametrach:
WYMIARY: 2,0 m (szerokość) x 1,5 m (wysokość) + 2 słupki o dostosowanej do wymiarów tablicy długości w celu montażu tablicy w podłożu.
Układ tablicy pamiątkowej:
- § nagłówek tablicy:
Obszar nagłówka powinien zajmować 25% całkowitej powierzchni tablicy, na którym znajduje się zestawienie logotypu RPO WM. W tej części powinno pojawić się także hasło Programu: dla rozwoju Mazowsza.
- § środek tablicy:
W środkowej części tablicy należy umieścić tytuł projektu oraz informację o poziomie dofinansowania z EFRR. Na samym dole należy umieścić okres realizacji inwestycji oraz nazwę beneficjenta. Obszar środka tablicy powinien zawierać około 50% jej całkowitej powierzchni.
- § stopka tablicy:
Obszar stopki powinien zajmować co najmniej 25 % całkowitej powierzchni tablicy i zawierać informację o współfinansowaniu ze środków EFRR wyrażoną w zdaniu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013”.
Materiały:
- Tablice mają być wykonane z blachy ocynkowanej pokrytej folią z nadrukiem.
- Słupki mają być wykonane ze stali, pokryte farbą antykorozyjną oraz pomalowane na srebrno.
III. Termin złożenia oferty: 30.11.2012 r.
IV. Termin wykonania tablic: 14 dni od przekazania zlecenia
V. Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec (sekretariat)
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie tablic pamiątkowych. Nie otwierać do 30.11.2012 r.”
VI. Załączniki:
- wzór tablicy informacyjnej
- formularz ofertowy