Zarządzenie Nr 3/10

Burmistrz Myszyńca

z dnia 6 grudnia 2010r.

 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

 

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

Przeprowadzić roczną inwentaryzację składników majątkowych w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu.

 

§ 2

 

Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję w składzie:

1) Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący

2) Golon Justyna................................................................ z-ca przewodniczącego

3) Turek Maria……………………………………………członek

 

§ 3

 

Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w obecności osoby materialnie odpowiedzialnej.

 

§ 4

 

Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2010 r.

 

§ 5

 

Inwentaryzacją z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:

1/ weksle, gwarancje- polisy

2/ środki pieniężne na rachunkach bankowych

3/ druki ścisłego zarachowania

4/ rozrachunki – należności

 

§ 6

 

  1. Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.

 

  1. Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.

 

§ 7

 

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji.

 

§ 8

 

  1. Zobowiązuje się komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,

  2. Członków komisji czyni się odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym.