Zarządzenie Nr 3/10
Burmistrz Myszyńca
z dnia 6 grudnia 2010r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223) zarządzam, co następuje:
§ 1
Przeprowadzić roczną inwentaryzację składników majątkowych w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu.
§ 2
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję w składzie:
1) Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący
2) Golon Justyna................................................................ z-ca przewodniczącego
3) Turek Maria……………………………………………członek
§ 3
Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w obecności osoby materialnie odpowiedzialnej.
§ 4
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2010 r.
§ 5
Inwentaryzacją z natury należy objąć następujące składniki majątkowe:
1/ weksle, gwarancje- polisy
2/ środki pieniężne na rachunkach bankowych
3/ druki ścisłego zarachowania
4/ rozrachunki – należności
§ 6
-
Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.
-
Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.
§ 7
Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji.
§ 8
-
Zobowiązuje się komisje do przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
-
Członków komisji czyni się odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodne ze stanem faktycznym.