Zarządzenie Nr 221/10
Burmistrza Myszyńca
z dnia 5 lipca 2010 roku
w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu nr RPMA.03.01.00-14-204/08-00 pn. „Przebudowa ciągu ulicznego w Myszyńcu w km 0+000-2+574,80” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III „Regionalny system transportowy.” Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
Na podstawie przepisów art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz.U. Nr 142,poz. 1020, z 2008 r. Nr 72, póz. 422 ) zarządza się, co następuje:
§1.
Wprowadza się, zasady rachunkowości w zakresie zadań finansowanych z wykorzystaniem środków dotacji rozwojowej realizowanych przez organ oraz jednostki organizacyjne gminy Myszyniec -jednostki budżetowe wraz z procedurą kontroli finansowej Projektu - co stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§2.
Zobowiązuje się pracowników do przestrzegania i stosowania procedur zawartych w załączniku
do niniejszego zarządzenia
§3.
Kontrolę nad wykonaniem zarządzenia powierza się Skarbnikowi.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od zaistnienia pierwszego zdarzenia gospodarczego dotyczącego Projektu.
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka