Zarządzenie Nr 220/10

Burmistrza Myszyńca

z dnia 5 lipca 2010 roku

 

w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu nr RPMA.03.01.00-14-201/08-00 pn. „Przebudowa ulicy Targowej w Myszyńcu” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III „Regionalny system transportowy” Działania 3.1 „Infrastruktura drogowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Na podstawie przepisów art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz.U. Nr 142,poz. 1020, z 2008 r. Nr 72, póz. 422 ) zarządza się, co następuje:

§1.

Wprowadza się, zasady rachunkowości w zakresie zadań finansowanych z wykorzystaniem środków dotacji rozwojowej realizowanych przez organ oraz jednostki organizacyjne gminy Myszyniec -jednostki budżetowe wraz z procedurą kontroli finansowej Projektu - co stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§2.

Zobowiązuje się pracowników do przestrzegania i stosowania procedur zawartych w załączniku

do niniejszego zarządzenia

§3.

Kontrolę nad wykonaniem zarządzenia powierza się Skarbnikowi.

§4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od zaistnienia pierwszego zdarzenia gospodarczego dotyczącego Projektu.

 

Burmistrz Myszyńca

 

Bogdan Glinka