Zarządzenie 129/09
Burmistrza Myszyńca
z dnia 21 stycznia 2009r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 - 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Myszyniec w okresie od 01.02.2009r. do 31.12.2012” w następującym składzie:
-
Sławomir Kamiński – Przewodniczący komisji
-
Daniel Walijewski - Członek komisji
-
Michał Warych– Członek komisji
-
Marek Ludwiczak - Biegły
§ 2.
Komisja rozpocznie prace z dniem 22.01.2009r.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
mgr inż. Bogdan Glinka