Zarządzenie Nr 67/07
Burmistrz Myszyńca
z dnia 3 grudnia 2007 r.
W sprawie przeprowadzenia spisu z natury
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości ( Dz.U.z 2002r. Nr 76,poz.694) zarządzam co następuje:
§1
Spisem z natury należy objąć następujące obiekty i pomieszczenia :
1. Urząd Miejski w Myszyńcu, OSP Krysiaki, OSP Myszyniec, OSP Wydmusy, OSP Wykrot, OSP Wolkowe, OSP Zdunek, inwestycje, inne wynikające z ewidencji księgowej lub będące w posiadaniu Gminy.
2. Rodzaj inwentaryzacji (okresowa, zdawczo-odbiorcza)- pełna, okresowa
3. Rodzaj inwentaryzowanych składników majątkowych :
- środki pieniężne w kasie
- weksle, gwarancje- polisy itp. papiery
- inwestycje
- materiały objęte ewidencją wartościowo-ilościową i ilościowa
- wartości niematerialne i prawne
- środki pieniężne na rachunkach bankowych
- rozrachunki
- środki trwałe
- pozostałe środki trwałe
- obce składniki majątku
Szczegółowy wykaz inwentaryzowanych składników majątkowych wg miejsc i osób odpowiedzialnych w załączniku nr 1.
4. Osoba/y materialnie odpowiedzialna/e
- poszczególni pracownicy
5. termin rozpoczęcia 31.12.2007 r. spisu z natury
6. Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych powołuję komisję w składzie :
1) Kamiński Sławomir ............. przewodniczący
2) Klimek Teresa .................... z-ca przewodniczącego
3) Warych Michał .................... członek
4) Banach Mariola .................. członek
5) Bachmura Zdzisław ............ członek
6) Golon Justyna .................... członek
7) Turek Maria ........................ członek
8) Kobus Dariusz .................... członek
9) Tobojka Maria .................... członek
10) Gruszewska Mirosława ..... członek
11) Kabacik Leszek ................. członek
12) Wojciechowska Marta ....... członek
13) Śniadach Alina .................. członek
14) Deptuła Małgorzata .......... członek
15) Wiśniewska Iwona ........... członek
16) Golan Malwina .................. członek
Spisu dokonują zespoły spisowe składające się, co najmniej z dwóch członków komisji - wyznaczonych przez przewodniczącego komisji.
Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala się w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.
Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.
§2
Osoby powołane na członka komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.
§3
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2007 r.
§4
Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji w terminie od 31 grudnia 2007 r.
§5
Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2008 r.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka