Myszyniec, 12 lutego 2010r.

INFORMACJA NR 1

Dotyczy: zamówienia publicznego na zadanie pn. „przebudowa budynku MOKSiR wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza” – przetarg nieograniczony.

Poniżej zamieszczamy treść pytań i odpowiedzi w związku z ww. postępowaniem.

Pytanie 1: Na rzucie poddasza (rys.nr 5) widocze są zewnętrzne rolety przeciwpożarowe EI30 montowane w 6 sztukach oknien połaciowych – brak nn.rolet w przedmiarze robót. Czy rolety ppoż. wchodzą w zakres zamówienia? Jeżeli tak to proszę o określenie parametrów technicznych rolet oraz dodanie pozycji ich montażu i dostawy do przedmiaru robót.

Odpowiedź:  Należy doliczyć do wyceny wg dokumentacji projektowej.

Pytanie 2: Proszę o określenie rodzaju konstrukcji, wypełnienia, powłoki i elementów wyposażenia drzwi płytowych.

Odpowiedź: Należy przyjąć standardowe.

Pytanie 3: Proszę o określenie koloru drzwi stalowych przeciwpożarowych.

Odpowiedź:  Kolor biały.

Pytanie 4: Czy drzwi o symbolu Ds8, Ds9,Ds13, Ds17 należy wycenić jako przeciwpożarowe stalowe pełne a drzwi o symbolu Dp9 jako przeciwpożarowe przeszklone?

Odpowiedź: Tak.

Pytanie 5: Jakie i ile szt drzwi ppoż. wycenić w poz.22 a jakie w poz.33 przedmiaru?

Zgodnie z wykazem drzwi przeciwpożarowych EI 30 jest 9 szt (Ds9 -6szt i Dp9 – 3szt) według rzutów kondygnacji 8szt (Ds9 – 6szt, Dp9 – 2szt).

Odpowiedź: Do wyceny przyjąć wg rzutów kondygnacji.

W przedmiarze robót poz. 22 ujęto 9 szt drzwi ppoż.EI 30 o wym.100x2100 a w poz.33 – 5szt o wym.100x205.

Odpowiedź: Należy przyjąć wymiary standardowe.

Pytanie 6: Jakie i ile szt drzwi ppoż. wycenić w poz.23 a jakie w poz.34 przedmiaru?

Zgodnie z wykazem drzwi przeciwpożarowych jednoskrzydłowych EI 60 jest 6szt (Ds8 -3szt, Ds9 – 3szt) według rzutów kondygnacji 7szt (Ds8-3szt, Ds9-4szt).

Odpowiedź: Do wyceny przyjąć wg rzutów kondygnacji.

 

W przedmiarze robót poz. 23 ujęto 1 szt drzwi ppoż. Jednoskrzydłowych EI 60 o wym.100x2100 a w poz.34 – 1szt o wym.100x205.

Odpowiedź: Należy przyjąć wymiary standardowe.

 

Pytanie 7: Czy w poz.29 przedmiaru nie wystąpił bład jednostki miary, czy nie powinno być 24,5m?

Odpowiedź: Do wyceny przyjąć wg rzutów kondygnacji.

Pytanie 8: Jakie drzwi płytowe należy wycenić w poz. 16 przedmiaru robót? Czy są drzwi płytowe poddasza (Dw9 – 5szt, Dc9 – 2szt, Dw8 - 1szt, Dc8 – 2szt)?

Odpowiedź: Do wyceny przyjąć drzwi wewnątrzlokalowe.

 

Pytanie 9: Czy w poz.31 należy wycenić dostawę i montaż ościeżnic do drzwi płytowych Dc8 – 5szt, Dc9 – 2szt, Dw9 – 3szt, Dw13 – 1 szt? Czy mają to być ościeżnice obejmujące mur zgodnie z opisem pozycji czy zwykłe drewniane, gdyż dla tego typu ościeżnicy należałoby przewidzieć filarki a z rzutu kondygnacji widać montaż bezpośrednio do ściany a zakres grubości ścian uniemożliwia montaż ościeżnicy regulowanej?

Odpowiedź: Do wyceny przyjąć ościeżnice regulowane.

 

Pytanie 10: Czy w poz.32 przedmiaru wycenić dostawę i montaz skrzydeł płytowych: Dc8 – 5szt, Dc9 – 2szt, Dw9 – 3szt, Dw13 – 1 szt, tj 11szt? Czego dotyczy ilość 18szt?

Odpowiedź: Ilość dotyczy drzwi wewnętrznych.

Pytanie 11: Czy w poz.27 należy wycenić jedynie montaż i dostawę okna oddymiającego z siłownikiem? W której pozycji przedmiaru należy wycenić centralkę sterującą, czujki dymowe, przyciski alarmowe i okablowanie okna oddymiającego? Proszę o podanie ilości elementów wyposażenia okna oddymiającego?

Odpowiedź: Należy wycenić pełną automatykę oddymiania.

Pytanie 12: Czy do wyceny przyjąć (poz.12,poz.29 przedmiaru) podokienniki z kamienia czy z konglomeratu marmurowego?

Odpowiedź: Należy wycenić podokienniki z konglomeratu.

 

Pytanie 13: Czy poz.42 przedmiaru ujęto przez analogię przygotowanie podłoża przez gruntowanie pod wylewki samopoziomujące z poz.37, gdyż przyjęta podstawa KNR-W 401 1204-05 – dotyczy jednokrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów?

Odpowiedź: Należy wycenić gruntowanie.

Pytanie 14: Czy poz.48 przedmiaru ujęto przez analogię przygotowanie podłoża przez gruntowanie pod wylewki samopoziomujące z poz.49, gdyż przyjęta podstawa KNR-W 401 1204-05 – dotyczy jednokrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów?

Odpowiedź: Należy wycenić gruntowanie.

Pytanie 15: Jakiego rodzaju panele podłogowe przyjąć do wyceny? Proszę o określenie parametrów technicznych.

Odpowiedź: Należy wycenić panele podłogowe o klasie nie niższej niż AC4.

Pytanie 16: Czy w poz.69 przedmiaru należy wycenić gruntowanie powierzchni sufitów farbą emulsyjną czy też preparatem gruntującym wzmacniającym podłoże, gdyż przyjęta podstawa KNR-W 401 1204-05 – dotyczy jednokrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów?

Odpowiedź: Należy wycenić gruntowanie.

Pytanie 17: Proszę o podanie szczegółów wykonawczych balustrad schodowych w poz.82. przedmiaru?

Odpowiedź: Balustrada stalowa prosta z prętów stalowych 10 x 10 mm z pochwytem z rury stalowej śr.50 mm, malowana farbą chlorokauczukową.

Pytanie 18: Proszę o określenie parametrów technicznych podnośnika dla niepełnosprawnych (poz.83 przedmiaru)? W kórej pozycji wycenić okablowanie elektryczne do podnośnika?

Odpowiedź: Wg dokumentacji projektowej. Całość dostawy i montażu wraz z odbiorem UDT należy wycenić w jednej pozycji.

Pytanie 19: Czy kosztorys ofertowy należy złożyć w wersji uproszczonej ?

Odpowiedź: Wg SIWZ – wersja uproszczona.

Pytanie 20: Proszę o ponowne zamieszczenie projektu branży sanitarnej? Prawdopodobnie wystąpił błąd zapisu pliku.

Odpowiedź: Załącza się ponownie projekt branży sanitarnej.

Pytanie 21: Proszę o podanie parametrów technicznych wywietrzaków dachowych ujętych w poz.18,19 przedmiaru.

Odpowiedź: Należy wycenić wg dokumentacji projektowej.

 

Pytanie 22:  Pozycja 83 przedmiaru robót budowlanych dotycząca dostawy i montażu podnośnika dla osób niepełnosprawnych. Prosimy o podanie dokładnych danych   odnośnie w/w podnośnika ,  parametry techniczne , wysokość podnoszenia , nazwa producenta. Te dane są niezbędne do dokonania prawidłowej wyceny.

Odpowiedź:  Chodzi o podnośnik dla osób niepełnosprawnych z wymaganymi atestami – wysokość podnoszenia 90 cm.

 

Pytanie 23: Proszę określić  czy klatka schodowa wieży będzie podlegała modernizacji. Jeżeli tak, to brak jest w przedmiarach ilości robót z tym związanych tj.: instalacji oświetleniowej, robót tynkarskich, okładzin z płytek gresowych, malowania barierek.

Odpowiedź: Klatka schodowa wieży nie podlega modernizacji.

Pytanie 24: Brakuje projektu instalacji elektrycznej poddasza rys. nr 5, co uniemożliwia sprawdzenie z przedmiarem robót.

Odpowiedź: Załącza się rys. nr 5 projektu instalacji elektrycznej.

==================================================================================

 

 

 

Myszyniec: Przebudowa budynku MOKSiR wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza
Numer ogłoszenia: 23466 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Myszyniecki Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji , pl. Wolności 58, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 0-29 77 21 363, faks 0-29 77 21 363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUCJA KULTURY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku MOKSiR wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy robót: - Roboty budowlane (ocieplenie poddasza, sufity podwieszane, ścianki działowe, wymiana stolarki, wydzielenie klatki schodowej, posadzki, okładziny ścienne, malowanie ścian, remont schodów, podnośnik dla niepełnosprawnych, wywóz gruzu), - Roboty elektryczne w wewnątrz budynku (instalacje gniazdowe i oświetlenie poddasza), - Roboty sanitarne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2. SIWZ: a) posiadać doświadczenie z ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonano co najmniej dwa przedsięwzięcia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) zapewnić możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót, c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, d) posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN. Sposób dokonywania oceny: spełnia lub niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .3.2. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego w SIWZ wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: 1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2. informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu każdego z trzech ubiegłych lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie- Formularz Nr 2, 3. informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata oraz dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) - Formularz Nr 3 4. informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - Formularz Nr 4, Nr 5 i Nr 6, 5. informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - Formularz Nr 7, 6. program i harmonogram robót - Formularz Nr 8, 7. informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy - Formularz Nr 9, 8. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny umownej - Formularz Nr 10, 9. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.1): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Myszyniecki Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, Plac Wolności 58 07-430 Myszyniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Myszyniecki Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, Plac Wolności 58 07-430 Myszyniec, I piętro, gabinet Dyrektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego - działanie Odnowa i rozwój wsi..