Zarządzenie nr 68/07
Burmistrza Myszyńca
z dnia 14 grudnia 2007 roku
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
W celu dokonania w dniu 17 grudnia 2007 roku odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zalesie” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:
ze strony inwestora:
-
Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji
-
Daniel Walijewski – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
ze strony wykonawcy robót:
Jan Brzozowski – Kierownik budowy
ze strony użytkownika:
Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Myszyńcu
oraz
Jacek Żebrowski – Inspektor nadzoru inwestorskiego
§ 2.
Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:
-
zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,
-
dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,
-
sporządzenia protokołu odbioru robót.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka