Zarządzenie nr 38/07
Burmistrza Myszyńca
z dnia 03 sierpnia 2007 roku
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa Niekomercyjnej Sieci Komputerowej UMM.NET w Myszyńcu” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:
ze strony inwestora:
1. Dariusz Kobus – Informatyk w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu – przewodniczący komisji
2. Michał Warych– pracownik Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
3. Aneta Kalinowska – pracownik Urzędu Miejskiego w Myszyńcu
ze strony wykonawcy robót:
1. Dariusz Kuliś – właściciel firmy „Matrix”, wykonawcy robót
§ 2.
Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:
- zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,
- dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,
- sporządzenia protokołu odbioru robót.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.