ZARZĄDZENIE NR 20/07
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 13 marca 2007 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694/ zarządzam, co następuje:
§ 1
Ustalam termin przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Publicznej Szkole Podstawowej w Pełtach na dzień 23 marca 2007r.
§ 2
Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
Przewodniczący komisji - Alina Taradejna
Członek: - Edyta Piórkowska
Członek: - Dorota Mysiorska
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka