Zarządzenie nr 5/06
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje: § 1. W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Myszyńcu – etap II”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie: ze strony inwestora: 1. Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji 2. Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu ze strony wykonawcy robót: 1. Stanisław Bildź – V-ce Prezes Zarządu „Ekolobud” 2. Ryszard Zieja – Właściciel firmy „Zieja” 3. Józef Gutowski – Kierownik budowy ze strony użytkownika: oraz 1. Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego 2. Roman Terlik - inspektor nadzoru inwestorskiego 3. Stanisław Zera - projektant § 2. Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do: - zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy, - dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny, - sporządzenia protokołu odbioru robót. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. Burmistrz Myszyńca mgr inż. Bogdan Glinka
Burmistrza Myszyńca
z dnia 08 grudnia 2006 roku
1. Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Myszyńcu