Zarządzenie nr 15/07
Burmistrza Myszyńca

z dnia 06 lutego 2007 roku

w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.

W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Myszyniec, Myszyniec Stary i Wolkowe”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:

 

ze strony inwestora:

1.      Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji

2.      Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

ze strony wykonawcy robót:

1.      Jan Bartkowski – Kierownik budowy

2.      Janusz Bałazy – Dyrektor ds. technicznych

 

ze strony użytkownika:

Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Myszyńcu

oraz

Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego

                                                                                             § 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

-         zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,

-         dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,

-         sporządzenia protokołu odbioru robót.

                                                                                             § 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.