Zarządzenie nr 15/07
Burmistrza Myszyńca
z dnia 06 lutego 2007 roku
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Myszyniec, Myszyniec Stary i Wolkowe”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:
ze strony inwestora:
1. Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji
2. Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu
ze strony wykonawcy robót:
1. Jan Bartkowski – Kierownik budowy
2. Janusz Bałazy – Dyrektor ds. technicznych
ze strony użytkownika:
Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Myszyńcu
oraz
Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego
§ 2.
Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:
- zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,
- dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,
- sporządzenia protokołu odbioru robót.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.