Zarządzenie Nr 189/05
Burmistrz Myszyńca
z dnia 7 grudnia 2005 r.
w sprawie przeprowadzenia spisu z natury
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U.z 2002r. Nr 76, poz.394) zarządzam co następuje:
Spisem z natury należy objąć następujące obiekty i pomieszczenia :
OSP Wykrot, OSP Wolkowe, przystanek Cięćk, Świetlica Środowiskowa, inwestycje nie zakończone, inne wynikające z ewidencji księgowej lub będące w posiadaniu Gminy.
2. Rodzaj inwentaryzacji ( okresowa, zdawczo-odbiorcza )- pełna, okresowa
- środki pieniężne w kasie
- znaki skarbowe
- weksle, gwarancje- polisy itp. papiery
- środki trwałe w tym grunty
- inwestycje
- pozostałe środki trwałe w użyciu /wyposażenie/
- materiały objęte ewidencją wartościowo-ilościową i ilościowa
- druki ścisłego zarachowania
- wartości niematerialne i prawne
- środki pieniężne na rachunkach bankowych
- rozrachunki
Szczegółowy wykaz inwentaryzowanych składników majątkowych wg miejsc i osób odpowiedzialnych w załączniku.
4. Osoba/y materialnie odpowiedzialna/e
...................................................... poszczególni pracownicy
5. termin rozpoczęcia 09.12.2005 r.
zakończenia 12.01.2006 r. spisu z natury
6. Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych powołuję komisję w składzie :
1) Kamiński Sławomir ..................................................................... przewodniczący
2) Klimek Teresa................................................................... z-ca przewodniczącego
3) Samsel Danuta.......................................................................................... członek
4) Walijewski Danie...................................................................................... członek
5) Górska-Kłodzińska Kamila....................................................................... członek
6) Gnoza Mariusz ......................................................................................... członek
7) Turek Maria ............................................................................................ członek
8) Pawłowska Krystyna ............................................................................... członek
9) Golon Justyna ........................................................................................... członek
10) Kobus Dariusz ........................................................................................ członek
11) Banach Mariola ...................................................................................... członek
12) Bacchmura Zdzisław .............................................................................. członek
13) Żywica Anna .......................................................................................... członek
14) Nasiadka Emilia ..................................................................................... członek
15 ) Skrodzka Marta ..................................................................................... członek
Spisu dokonują zespoły spisowe składające się, co najmniej dwóch członków komisji – wyznaczonych przez przewodniczącego komisji.
Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala w drodze uzgodnienia sald pracownik prowadzący księgowość jednostki – Urzędu Miejskiego.
Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków
z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.
§ 2
Osoby powołane na członka komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.
§ 3
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 r.
§ 4
Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji w terminie od 08.12.2005 r.
§ 5
Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 13 stycznia 2006 r.