Zarządzenie nr 129/05
W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa oczyszczalni ścieków komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o maksymalnej przepustowości Qdmax=400m3/d w Myszyńcu”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie: ze strony inwestora: 1. Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska Urzędu Miejskiego w Myszyńcu 2. Sławomir Kamiński – sekretarz Gminy Myszyniec ze strony użytkownika: oraz 1. Janusz Kamiński – Z-ca Dyrektora Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji 2. Janina Nakielska – inspektor nadzoru inwestorskiego 3. Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego 4. Roman Terlik – inspektor nadzoru inwestorskiego 5. Stanisław Uściłko – nadzór autorski - projektant Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do: - zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy, - dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny, - sporządzenia protokołu odbioru robót. § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrza Myszyńca
z dnia 28 kwietnia 2005 roku
§ 1.
§ 2.