ZARZĄDZENIE NR 182/05
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 15 listopada 2005

w sprawie projektu budżetu gminy na 2006 rok.


Na podstawie art. 119 i art. 121 ust. 1 z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych / jednolity tekst z 2003r Dz. U. Nr 15, poz. 148 z późn. zm./ Burmistrz Gminy Myszyniec zarządza co następuje:

§ 1.

Przygotowany projekt budżetu gminy Myszyniec na 2006 rok wraz z objaśnieniami i informacją o stanie mienia komunalnego stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia przedstawia się:

1/ Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Warszawie Zespole w Ostrołęce – celem zaopiniowania.

2/ Radzie Miejskiej w Myszyńcu.

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się Burmistrzowi Myszyńca.

§ 3.

  1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

  2. Burmistrz ogłosi niezwłocznie niniejsze zarządzenie w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.




Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka















PROJEKT


UCHWAŁA .............................

RADY MIEJSKIEJ W MYSZYŃCU

z dnia .................... grudnia 2005r


w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /jednolity tekst z 2001 Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 109, 122 i 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych ( jednolity tekst z 2003r Dz. U. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) Rada Miejska w Myszyńcu uchwala co następuje:


§ 1.

  1. Ustala się dochody budżetu gminy ogółem w wysokości 26.549.859 zł zgodnie z załącznikiem Nr 1.

  2. Dochody ustalone w ust. 1 obejmują:

    a) dotacje związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej

    zleconych gminie ustawami w wysokości 3.642.626 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1a,

    b) dochody ustalone w ust. 1 obejmują dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 80.000 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 1b.

  3. Ustala się plan dochodów związanych z realizacją zadań zleconych na kwotę 17.443 zł zgodnie z załącznikiem Nr 1c.


§ 2.

  1. Ustala się wydatki budżetu gminy ogółem w wysokości 27.273.416 zł zgodnie z załącznikiem Nr 2.

  2. Wydatki ustalone w ust. 1 obejmują:

    a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokosci 3.642.626 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2 a

    b) wydatki ustalone w ust. 1 obejmują wydatki z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 80.000 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2b.


§ 3.

  1. Deficyt Budżetu Gminy stanowi kwotę 723.557 zł.

  2. Przychody budżetu stanowią kwotę 1.283.000 zł

  3. Rozchody budżetu stanowią kwotę 559.443 zł

    zgodnie z załącznikiem Nr 3 do zarządzenia.




§ 4.

Prognozę długu gminy na dzień 31 grudnia 2006r. i lata następne stanowi załącznik Nr 4.


§ 5.

Ustala się wydatki inwestycyjne na rok 2006 w wysokości 10.745.414 zł

zgodnie z załącznikiem Nr 5.


§ 6.

Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane w 2006r. ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności, zgodnie z załącznikiem Nr 6.

§ 7.

Ustala się dotacje z budżetu gminy dla gminnych instytucji kultury w kwocie 310.000 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 7.

§ 8.

Ustala się plan przychodów i wydatków:

  • zakładów budżetowych, zgodnie z załącznikiem Nr 8,

  • dochodów własnych jednostek budżetowych, zgodnie z załącznikiem Nr 8.


§ 9.

Zatwierdza się plan przychodów gminnego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej w wysokości 8.000 zł oraz wydatków funduszu w wysokości 12.000.zł. Plan finansowy funduszu stanowi załącznik Nr 9.


§ 10.

Upoważnia się Burmistrza Myszyńca do zaciągnięcia kredytów i pożyczek do wysokości 900.000 zł na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru budżetu.


§ 11.

Upoważnia się Burmistrza Myszyńca do:

1/ dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

2/ przekazania uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków kierownikom jednostek organizacyjnych gminy.



§ 12.

Określa się wysokość sumy, do której Burmistrz może samodzielnie zaciągać zobowiązania, na kwotę 600.000 zł.



§ 13

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Myszyńca.



§ 14.

  1. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje w roku budżetowym 2006.

  2. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym województwa mazowieckiego.





Przewodniczący Rady Miejskiej


Adam Andrzejczyk






























Załącznik Nr 1. do Zarzadzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie projektu budżetu gminy na 2006 rok.


PLAN DOCHODÓW BUDŻETU GMINY NA 2006 ROK.

Dz.



Rozdz.


§


T r e ś ć


Kwota .

010


Rolnictwo i łowiectwo

1.376.600


01010


Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi

1.216.100



0970

Wpływy z różnych dochodów

30.000



6298

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

1.000.000



6299

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

186.100


01095


Pozostała działalność

10.500



0750

Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze

500



0870

Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych

10.000


01036


Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich

150.000



2707

Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

150.000

600



Transport i łączność

3.107.862


60016


Drogi publiczne gminne

3.107.862



6260

Dotacje otrzymane z funduszy celowych na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek sektora finansów publicznych

115.000



6298

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

2.577.647



6299

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

415.215

700



Gospodarka mieszkaniowa

136.911


70005


Gospodarka gruntami i nieruchomościami

136.911



0470

Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości

11.094



0750

Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze

60.000



0760

Wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności

15.717



0870

Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych


50.000



0920

Pozostałe odsetki

100

750



Administracja publiczna

172.828


75011


Urzędy wojewódzkie

82.228



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami

81.494



2360

Dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami

734

75023


Urzędy gmin

90.600



0750

Dochody z najmu i dzirżawy skladników majątkowych Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze

75.000



0830

Wpływy z usług

11.600



0920

Pozostałe odsetki

3.000



0970

Wpływy z różnych dochodów

1.000

751



Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa

1.632


75101


Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa

1.632



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zdań zleconych gminie ustawami

1.632

754



Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

500


75414


Obrona cywilna

500



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami

500

756




Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

3.146.458


75601


Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych

30.000



0350

Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych opłacany w formie karty podatkowej

29.900



0910

Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułów podatków i opłat

100


75615


Wpływy z podatku rolnego, leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych

752.628



0310

Podatek od nieruchomości

679.800



0320

Podatek rolny

18



0330

Podatek leśny

54.710



0340

Podatek od środków transportowych

5.300



2440

Dotacje otrzymane z funduszy celowych na realizację zadań bieżących jednostek sektora finansów publicznych

12.800


75616



Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych

889.830



0310

Podatek od nieruchomości

370.150



0320

Podatek rolny

68.700



0330

Podatek leśny

42.800



0340

Podatek od środków transportowych

148.000



0360

Podatek od spadków i darowizn

5.000



0370

Podatek od posiadania psów

90



0430

Wpływy z opłaty targowej

200.000



0450

Pozostałe podatki na rzecz budżetów jednostek samorzadu terytoraialnego

90



0500

Podatek od czynności cywilnoprawnych

50.000



0910

Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat

5.000


75618


Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw

128.000



0410

Wpływy z opłaty skarbowej

39.900



0480

Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu

80.000



0490

Wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw

8.000



0910

Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat

100


75621


Udziały gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa

1.346.000



0010

Podatek dochodowy od osób fizycznych

1.337.258



0020

Podatek dochodowy od osób prawnych

8.742

758



Różne rozliczenia

11.746.120


75801


Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego

7.137.510



2920

Subwencja ogólna z budżetu państwa

7.137.510


75807


Część wyrównawcza subwencji ogólnej dla gmin

4.089.270



2920

Subwencja ogólna z budżetu państwa

4.089.270


75814


Różne rozliczenia finansowe

30.000



0920

Pozostałe odsetki

30.000


75831


Część równoważąca subwencji ogólnej dla gmin

489.340



2920

Subwencja ogólna z budżetu państwa

489.340

801



Oświata i wychowanie

51.984


80101


Szkoły podstawowe

27.724



0750

Dochody z najmu i dzirżawy skladników majątkowych Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze

27.724


80104


Przedszkola

24.260



0690

Wpływy z różnych opłat

24.260

852



Pomoc Społeczna

3.993.000


85203


Ośrodki wsparcia

266.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

(związkom gmin)ustawami

266.000


85212


Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

3.116.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

(związkom gmin)ustawami

3.116.000


85213


Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne

7.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

(związkom gmin)ustawami

7.000


85214


Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne

134.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu z państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

(związkom gmin) ustawami

63.000



2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin)

71.000


85219


Ośrodki pomocy społecznej

298.000



2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin)

298.000


85228


Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

119.000



0830

Wpływy z usług

12.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

(związkom gmin)ustawami

107.000


85295


Pozostała działalność

53.000



2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin)

53.000

900



GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA

1.692.494


90001


Gospodarka ściekowa i ochrona wód

1.692.494



0970

Wpływy z różnych dochodów

10.000



6298

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin /zw. gmin/, powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

1.682.494

926



KULTURA FIZYCZNA I SPORT

1.123.470


92695


Pozostała działalność

1.123.470



6298

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin /zw. gmin/, powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

1.123.470

Ogółem dochody budżetu gminy

w tym:

    • dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami

    • dochody związane z realizacja zadań własnych inwestycyjnych

    • dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

26.549.859


3.642.626



7.099.926


80.000


Burmistrz Myszyńca


Bogdan Glinka


































Załącznik Nr 1a. do Zarzadzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok..






PLAN ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ

PLAN DOTACJI NA 2006 ROK


Dz.


Rozdz.

§

T r e ś ć


Kwota

1

2

3

4

5

750



ADMINISTRACJA PUBLICZNA

81.494



75011


Urzędy wojewódzkie

81.494



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin)ustawami

81.494

751



URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTW. KONTROLI I OCHRONY PRAWA

1.632


75101


Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa

1.632



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie(związkom gmin) ustawami

1.632

754



BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA

500


75414


Obrona cywilna

500



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin)ustawami

500

852



POMOC SPOŁECZNA

3.559.000


85203


Ośrodki wsparcia

266.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin)ustawami

266.000


85212


Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

3.116.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie

(związkom gmin)ustawami

3.116.000


85213


Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

7.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin)ustawami

7.000


85214


Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie społeczne

63.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

63.000


85228


Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

107.000



2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizacje zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin)ustawami

107.000

R A Z E M

3.642.626




Burmistrz Myszyńca


Bogdan Glinka

























Załącznik Nr 1 b. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.





PLAN ZADAŃ REALIZOWANYCH ZE ŚRODKÓW Z TYTUŁU WYDANYCH ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH

PLAN DOCHODÓW NA 2006 ROK.


Dz.

Rozdz.

§

T r e ś ć

Kwota

756



Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

80.000


75618


Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw



80.000



0480

Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

80.000



Burmistrz Myszńca


Bogdan Glinka






















Załącznik Nr 1c. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.




PLAN DOCHODÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ ZADAŃ ZLECONYCH PODLEGAJĄCYCH ODPROWADZENIU DO BUDŻETU PAŃSTWA


Dz.

Rozdz.

§

T r e ś ć

Kwota

Dochody ogółem

18.117

750



ADMINISTRACJA PUBLICZNA

14.677


75011


Urzędy wojewódzkie

14.677



2350

Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego

14.677

852



POMOC SPOŁECZNA



85203


Ośrodki wsparcia

2.500



2350

Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego

2.500


85228


Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

1.000



2350

Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego

1.000




Należna prowizja dla UM

734

750



ADMINISTRACJA PUBLICZNA

734


75011


Urzędy wojewódzkie

734



2360

Dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami

734


Dochody do przekazania

17.443



Burmistrz Myszyńca


Bogdan Glinka








Załącznik Nr 2. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie projektu budżetu gminy na 2006 rok.


PLAN WYDATKÓW BUDŻETU GMINY NA 2006 ROK

Dz.

Rozdz.

§

T R E Ś Ć

Kwota

010



ROLNICTWO I ŁOWIECTWO

3.246.756


01010


Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi

2.422.892



4430

Różne opłaty i składki

192



6058

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

1.000.000



6059

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

1.422.700


01022


Zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt oraz badania monitoringowe pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt i produktach pochodzenia zwierzęcego

13.000



4300

Zakup usług pozostałych

13.000


01030


Izby rolnicze

1.500



2850

Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2 % uzyskanych wpływów z podatku rolnego

1.500


01036


Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich

75.000



4117

Składki na ubezpieczenia społeczne

6.567



4127

Składki na Fundusz Pracy

935



4177

Wynagrodzenia bezosobowe

30.598



4217

Zakup materiałów i wyposażenia

400



4307

Zakup usług pozostałych

36.500


01095


Pozostała działalność

734.364



2910

Zwrot dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub pobranych w nadmiernej wysokości

660.162



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

2.000



4260

Zakup energii

5.000



4300

Zakup usług pozostałych

12.000



4520

Opłaty na rzecz budżetów jednostwk samorządu terytorialnego

24



4560

Odsetki od dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub pobranych w nadmiernej wysokości

55.178

600



TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ

4.523.753


60016


Drogi publiczne gminne

4.523.753



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

2.000



4120

Składki na Fundusz Pracy

400



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

20.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

2.000



4270

Zakup usług remontowych

170.000



4300

Zakup usług pozostałych

30.000



4430

Różne opłaty i składki

4.000



6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

230.000



6058

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

2.577.647



6059

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

1.487.706

700



GOSPODARKA MIESZKANIOWA

11.000


70005


Gospodarka gruntami i nieruchomościami

11.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

1.000



4300

Zakup usług pozostałych

10.000

710



DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA

160.500


71004


Plany zagospodarowania przestrzennego

160.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

5.000



4300

Zakup usług pozostałych

155.000


71035


Cmentarze

500



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

500

750



ADMINISTRACJA PUBLICZNA

1.377.628


75011


Urzędy wojewódzkie

141.309



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

200



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

93.500



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

7.000



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

18.000



4120

Składki na Fundusz Pracy

2.600



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

4.000



4270

Zakup usług remontowych

11.000



4300

Zakup usług pozoatałych

2.000



4410

Podróże służbowe krajowe

1.000



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

2.009


75022


Rady gmin/miast i miast na prawach powiatu

67.500



3030

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

63.500



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

2.400



4300

Zakup usług pozoatałych

500



4410

Podróże służbowe krajowe

1.100


75023


Urzędy gmin /miast i miast na prawach powiatu

1.046.819



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

1.000



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

650.000



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

31.000



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

118.000



4120

Składki na Fundusz Pracy

17.000



4140

Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

6.000



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

27.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

66.650



4260

Zakup energii

23.500



4270

Zakup usług remontowych

2.300



4300

Zakup usług pozostałych

55.100



4350

Zakup usług dostępu do sieci Internet

5.000



4410

Podróże służbowe krajowe

19.000



4430

Różne opłaty i składki

3.500



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

15.769



6060

Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

6.000


75095



Pozostała działalność

122.000



2900

Wpłaty gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związku gmin

2.000



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

2.000



3030

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

22.000



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

60.000



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

12.000



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

12.500



4120

Składki na Fundusz Pracy

2.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

1.000



4300

Zakup usług pozostałych

8.200



4410

Podóże słożbowe krajowe

300

751



URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

1.632


75101


Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa

1.632



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

235



4120

Składki na Fundusz Pracy

34



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

1.363

754



BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA

132.869


75404


Komendy wojewódzkie Policji

15.625



6170

Wpłaty jednostek na fundusz celowy na finansowanie lub dofinansowanie zadań inwestycyjnych

15.625


75412


Ochotnicze straże pożarne

116.744



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

400



3030

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

17.000



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

25.000



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

1.250



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

5.000



4120

Składki na Fundusz Pracy

700



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

35.000



4260

Zakup energii

3.600



4270

Zakup usług remontowych

10.000



4300

Zakup usług pozostałych

8.000



4410

Podróże służbowe krajowe

50



4430

Różne opłaty i składki

10.000



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

744


75414


Obrona cywilna

500



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

50



4300

Zakup usług pozostałych

450

756



DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM

58.275


75647


Pobór podatków, opłat i nieopodatkowanych należności budżetowych

58.275



4100

Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne

24.000



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

75



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

8.500



4300

Zakup usług pozostałych

23.200



4410

Podróże służbowe krajowe

500



4430

Różne opłaty i składki

2.000

757



OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO

110.000


75702


Obsługa papierów wartościowych kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego

110.000



4430

Różne opłaty i składki

4.000



8079

Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz pożyczek i kredytów

106.000

801



OŚWIATA I WYCHOWANIE

7.982.918


80101


Szkoły podstawowe

5.052.642



2590

Dotacje podmiotowe z budżetu dla publicznej jednostki systemu oświaty prowadzonej przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego oraz przez osobę fizyczną

119.632



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

245.955



3040

Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczone do wynagrodzeń

2.000



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

3.033.690



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

256.644



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

637.877



4120

Składki na Fundusz Pracy

86.401



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

2.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

303.820



4240

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek

19.150



4260

Zakup energii

58.100



4270

Zakup usług remontowych

16.400



4280

Zakup usług zdrowotnych

5.220



4300

Zakup usług pozostałych

52.860



4350

Zakup usług dostępu do sieci Internet

2.800



4410

Podróże służbowe krajowe

2.930



4430

Różne opłaty i składki

8.750



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

198.413


80103


Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych

407.367



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

26.802



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

215.210



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

18.411



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

47.085



4120

Składki na Fundusz Pracy

6.381



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

56.290



4240

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek

4.100



4260

Zakup energii

7.990



4300

Zakup usług pozostałych

8.960



4410

Podróże sużbowe krajowe

50



4430

Różne opłaty i składki

620



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

15.468


80104


Przedszkola

112.672



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

5.750



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

70.893



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

7.278



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

15.265



4120

Składki na Fundusz Pracy

2.056



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

2.460



4240

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek

2.200



4260

Zakup energii

650



4270

Zakup usług remontowych

200



4300

Zakup usług pozostałych

1.790



4410

Podróże sużbowe krajowe

100



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

4.030


80110


Gimnazja

1.702.044



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

81.388



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

1.014.318



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

90.034



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

213.144



4120

Składki na Fundusz Pracy

29.027



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

135.500



4240

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek

11.200



4260

Zakup energii

33.950



4270

Zakup usług remontowych

300



4300

Zakup usług pozostałych

20.050



4350

Zakup usług dostępu do sieci Internet

700



4410

Podróże służbowe krajowe

900



4430

Różne opłaty i składki

5.700



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

65.833


80113


Dowożenie uczniów do szkół

393.858



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

200



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

48.171



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

3.334



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

9.363



4120

Składki na Fundusz Pracy

1.886



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

2.500



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

47.500



4270

Zakup usług remontowych

500



4280

Zakup usług pozostałych

200



4300

Zakup usług pozostałych

274.000



4410

Podróże służbowe krajowe

100



4430

Różne opłaty i składki

3.500



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

2.604


80114


Zespoły obsługi ekonomiczno-administracyjnej szkół

247.961



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

170.372



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

11.365



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

33.058



4120

Składki na Fundusz Pracy

4.452



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

9.500



4270

Zakup usług remontowych

150



4300

Zakup usług pozostałych

14.100



4410

Podróże służbowe krajowe

500



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

4.464


80145


Komisje egzaminacyjne

1.500



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

1.500


80146


Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli

38.694



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

1.500



4300

Zakup usług pozostałych

32.120



4410

Podróże służbowe krajowe

5.074


80195


Pozostała działalność

26.180



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

26.180

851



OCHRONA ZDROWIA

80.000


85154


Przeciwdziałanie alkoholizmowi

80.000



3040

Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczane do wynagrodzeń

3.000



4110

Składki na ubezpieczenie społeczne

1.050



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

27.050



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

8.350



4220

Zakup środków żywności

8.000



4300

Zakup usług pozostałych

31.050



4410

Podróże służbowe krajowe

1.500

852



POMOC SPOŁECZNA

4.721.855


85203


Ośrodki wsparcia

274.000



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

134.800



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

11.200



4110

Składki na ubezpieczenie społeczne

26.600



4120

Składki na Fundusz Pracy

3.500



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

22.100



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

31.500



4220

Zakup środków żywności

5.100



4260

Zakup energii

3.900



4270

Zakup usług remontowych

2.500



4300

Zakup usług pozostałych

18.000



4410

Podróże służbowe krajowe

1.100



4430

Różne opłaty i składki

8.500



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

5.200


85212


Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

3.116.000



3110

Świadczenia społeczne

2.996.520



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

52.340



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

3.140



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

35.900



4120

Składki na Fundusz Pracy

1.370



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

9.940



4300

Zakup usług pozostałych

15.100



4410

Podróże służbowe krajowe

200



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

1.490


85213


Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

7.000



4130

Składki na ubezpieczenie zdrowotne

7.000


85214


Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne

194.000



3110

Świadczenia społeczne

192.700



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

1.300


85215


Dodatki mieszkaniowe

324.000



3110

Świadczenia społeczne

324.000


85219


Ośrodki pomocy społecznej

394.185



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

2.020



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

243.500



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

21.497



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

46.995



4120

Składki na Fundusz Pracy

6.495



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

6.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

18.200



4270

Zakup usług remontowych

4.000



4280

Zakup usług pozostałych

200



4300

Zakup usług pozostałych

36.104



4410

Podróże służbowe krajowe

2.500



4430

Różne opłaty i składki

700



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

5.974


85228


Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

253.430



3020

Wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

1.467



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

167.160



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

9.050



4110

Składki na ubezpieczenie społeczne

33.318



4120

Składki na Fundusz Pracy

4.604



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

11.693



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

5.200



4280

Zakup usług pozostałych

360



4300

Zakup usług pozostałych

10.800



4410

Podróże służbowe krajowe

100



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

9.678


85295


Pozostała działalność

159.240



3110

Świadczenia społeczne

129.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

5.240



4330

Zakup usług przez jednostki samorządu terytorialnegood innych jednostek samorządu terytorialnego

25.000

854



EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA

68.494


85401


Świetlice szkolne

68.494



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

3.690



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

43.359



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

2.254



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

8.869



4120

Składki na Fundusz Pracy

1.207



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

4.500



4240

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek

1.000



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

3.615

900



GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA

2.722.834


90001


Gospodarka ściekowa i ochrona wód

2.253.334



6058

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

1.682.494



6059

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

570.840


90002


Gospodarka odpadami

87.000



4300

Zakup usług pozostałych

87.000


90003


Oczyszczanie miast i wsi

85.000



4300

Zakup usług pozostałych

85.000


90015


Oświetleni ulic, placów i dróg

190.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

10.000



4260

Zakup energii

135.000



4270

Zakup usług remontowych

45.000


90095


Pozostała działalność

107.500



4100

Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne

40.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

1.000



4260

Zakup energii

4.000



4300

Zakup usług pozostałych

57.500



6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

5.000

921



KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO

313.000


92109


Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby

180.000



2480

Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury

180.000


92116


Biblioteki

130.000



2480

Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury

130.000


92195


Pozostała działalność

3.000



3040

Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczone do wynagrodzeń

1.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

1.000



4300

Zakup usług pozostałych

1.000

926



KULTURA FIZYCZNA I SPORT

1.761.902


92605


Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu

14.500



3040

Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczone do wynagrodzeń

1.000



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

4.000



4300

Zakup usług pozostałych

9.000



4410

Podróże służbowe krajowe

500


92695


Pozostała działalność

1.747.402



6058

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

1.123.470



6059

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

623.932




Ogółem wydatki budżetu

27.273.416

w tym:

działalność inwestycyjna 10.745.414 zł


wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji

rządowej zleconych gminie ustawami 3.642.626 zł


wydatki realizowane ze środków otrzymanych z tytułu wydawania

zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 80.000 zł


dotacje dla instytucji kultury 310.000 zł




Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka



























Załącznik Nr 2a. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.

PLAN ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ

PLAN WYDATKÓW NA 2006 ROK

Dz.

Rozdz.

§

T r e ś ć

Kwota

750



ADMINISTRACJA PUBLICZNA

81.494


75011


Urzędy wojewódzkie

81.494



4010

Wynagrodzenia osobowe

62.092



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

6.000



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

11.733



4120

Składki na Fundusz Pracy

1.669

751



URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

1.632


75101


Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa

1.632



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

235



4120

Składki na Fundusz Pracy

34



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

1.363

754



BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA

500


75414


Obrona cywilna

    500



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

50



4300

Zakup usług pozostałych

450

852



POMOC SPOŁECZNA

3.559.000


85203


Ośrodki wsparcia

266.000



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

134.800



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

11.200



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

26.600



4120

Składki na Fundusz Pracy

3.500



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

22.100



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

23.500



4220

Zakup środków żywności

5.100



4260

Zakup energii

3.900



4270

Zakup usług remobtowych

2.500



4300

Zakup usług pozostałych

18.000



4410

Podróże służbowe krajowe

1.100



4430

Różne opłaty i składki

8.500



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

5.200


85212


Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

3.116.000



3110

Świadczenia społeczne

2.996.520



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

52.340



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

3.140



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

35.900



4120

Składki na Fundusz Pracy

1.370



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

9.940



4300

Zakup usług pozostałych

15.100



4410

Podróże służbowe krajowe

200



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

1.490


85213


Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej

7.000



4130

Składki na ubezpieczenie zdrowotne

7.000


85214


Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne

63.000



3110

Świadczenia społeczne

61.700



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

1.300


85228


Usługi opiekuńcze

107.000



3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

90



4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

67.800



4040

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

5.280



4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

12.960



4120

Składki na Fundusz Pracy

1.790



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

5.200



4300

Zakup usług pozostałych

10.800



4410

Podróże służbowe krajowe

100



4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

2.980

Razem

3.642.626

Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glimka


Załącznik Nr 2b. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.






PLAN ZADAŃ REALIZOWANYCH ZE ŚRODKÓW Z TYTUŁU WYDANYCH ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH

PLAN WYDATKÓW NA 2006 ROK



Dz.

Rozdz.

§

T r e ś ć

Kwota

851



OCHRONA ZDROWIA

80.000


85154


Przeciwdziałanie alkoholizmowi

80.000



3040

Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczane do wynagrodzeń

3.000



4110

Skłóadki na ubezpieczenia społeczne

1.050



4170

Wynagrodzenia bezosobowe

27.050



4210

Zakup materiałów i wyposażenia

8.350



4220

Zakup środków żywności

8.000



4300

Zakup usług pozostałych

31.050



4410

Podróże służbowe krajowe

1.500



Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka















Załącznik Nr 3. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.



Dz. 00 – PRZYCHODY I ROZCHODY ZWIĄZANE Z FINANSOWANIEM

NIEDOBORU I ROZDYSPONOWANIEM NADWYŻKI BUDŻETOWEJ

ORAZ PRYWATYZACJĄ MAJĄTKU JEDNOSTEK SAMORZĄDU

TERYTORIALNEGO

Lp.

T R E Ś Ć

Klasyfikacja przychodów i rozchodów

Kwota /w zł/


1

Planowane dochody


26.549.859

2

Planowane wydatki


27.273.416

3

WYNIK różnica między 1 i 2 /-/


-723.557

I

Przychody


1.283.000

1

Kredyty

§ 903

796.400

2

Pożyczki

§ 903

486.600

3

Wolne środki wynikające z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych

§ 955


II

Rozchody


559.443

1

Spłata pożyczek

§ 992

559.443

2

Spłata kredytów

§ 992





Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka
















Załącznik Nr 7. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.







PLAN DOTACJI DLA INSTYTUCJI KULTURY


Lp.

Dz.

Rozdz.

Nazwa instytucji

Podmiot otrzymujący dotacje

Kwota dotacji zł

I

Instytucje kultury


310.000

1

921

92109

Myszyniecki Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji

Myszyniecki Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji

180.000

2

921

92116

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Myszyńcu

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Myszyńcu

130.000


Dotacje przekazywane będą w 12-stu ratach miesięcznych zgodnie z harmonogramem wydatków.




Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka


















Załącznik Nr 8. do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.





PLAN PRZYCHODÓW I WYDATKÓW

ZAKŁADÓW BUDŻETOWYCH I DOCHODÓW WŁASNYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH NA 2006 ROK

/ w zł/



Lp.



Wyszczególnienie



Stan środ. obrot. na pocz. roku

Przychody

Wydatki



Stan środków



Ogółem

w tym: dot. z budżetu



Ogółem

w tym: dot. z budżetu

I

ZAKŁADY BUDŻETOWE

Z G K i M

w tym dotacje



37.860



-



771.870



-



-



-



771.870



-



-



-



37.860



-

II





1.

DOCHODY WŁASNE JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH

Dz.801 rozdz.80101



Dz.801 rozdz.80104







2.509



698







65.902



18.526







-



-







65.902



18.526







-



-








2.509



698


Razem

40.617

856.298

-

856.298

-

40.617



Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka















Załącznik Nr 9. do Zarządzenia Nr182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2006 rok.



PLAN FINANSOWY GMINNEGO FUNDUSZU OCHRONY

ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ NA 2006 ROK


Dz. 900 rozdz. 90011

Stan funduszu na początek roku 4.000


przychody 8.000

w tym:


§ 069 - Wpływy z różnych opłat - 8.000 wpływy z Urzędu Marszałkowskiego z opłat za usuwanie drzew i krzewów



Razem: 12.000


Wydatki 12.000

w tym:

§ 4210 – Zakup materiałów i wyposażenia - 7.000 – zakup drzewek i krzewów w celu urządzenia zadrzewień

§4300 – zakup usług pozostałych - 5.000



Stan funduszu na koniec roku 0

Razem 12.000


Kwota 7.000 zł przeznaczona zgodnie z art. 406 ust.5 ustawy „Prawo ochrony środowiska“ z dnia 27 kwietnia 2001 r. - urządzanie i utrzymywanie terenów zieleni, zadrzewień i zakrzewień oraz parków – na zakup trawy oraz krzewów i drzewek na trawniki, skwery miejkie w Myszyńcu.


Kwota 5.000 zł przeznaczona zgodnie z art. 406 ust. 5 ustawy „Prawo ochrony środowiska“ z dnia 27 kwietnia 2001 r. - urządzanie i utrzymywanie terenów zieleni, zadrzewień i zakrzewień oraz parków usługi transportowe z tytułu przywozu i wywozu ziemi pod trawniki i skwery miejskie w Myszyńcu.


Burmistz Myszyńca

Bogdan Glinka

UZASADNIENIE

DO PROJEKTU BUDŻETU GMINY

NA 2006 ROK


  1. Dochody budżetu gminy na 2006 rok zostały skalkulowane na ogólną kwotę 26.549.859 zł

    w tym:

    1. Subwencja ogólna dla gminy 11.716.120 zł

    z tego:

    - część wyrównawcza 4.089.270 zł

    - część oświatowa 7.137.510 zł

    - część równoważąca 489.340 zł

    2. Dotacje celowe na zadania zlecone zgodnie

    z pismem Mazowieckiego Urzędu w Warszawie 3.640.994 zł

    3. Dotacja Krajowego Biura Wyborczego 1.632 zł

    4. Dotacje z budżetu państwa na dofinansowanie bieżacych

    zadań własnych 422.000 zł

    5. Środki pozyskane na dofinansowanie inwestycji 7.099.926 zł

    w tym:

    - z terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych - 115.000 zł

    - z EFOiGR - 1.123.470 zł

    - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - 3.577.647 zł

    oraz współfinansowanie tych programów dotacjami

    z budżetu państwa w kwocie 601.315 zł

    - z dwóch programów Europejskiego Obszaru Gospodarczego

    tj. z Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Mechanizmu

    Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego - 1.682.494 zł

    6. Środki pozyskane z EFOiGR sekcji Orientacji

    na realizację programu Leader + 150.000 zł

7. Udział mieszkańców w budowie wodociągów 40.000 zł

8. Udział gminy w podatkach stanowiących dochód

      budżetu państawa 1.346.000 zł

9. Wpływy z podatków i opłat lokalnych 1.800.458 zł

      w tym:

      - wpływy z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów

      alkoholowych przeznaczone wyłącznie na realizacje

      gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów

      alkoholowych 80.000 zł

    1. Pozostałe dochody w kwocie 332.729 zł

      uzasadnia się następująco:


Dz. 010 – wpływy z dzierżawy obwodów łowieckich oraz różne opłaty 500zł

oraz ze sprzedaży gruntów rolniczych 10.000zł

Dochody z mienia komunalnego

Dz. 700 rozdz. 70005 – gospodarka gruntami i nieruchomościami 136.911 zł

  • za użytkowanie wieczyste gruntów 11.094 zł

  • ze sprzedaży składników majątkowych 50.000 zł

  • wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania

    wieczystego przysługującego osobom fizycznym w pawo

    własności 15.717 zł

  • dochody z dzierżawy nieruchomości - gruntów 60.000 zł

  • wpływy z odsetek za nieterminowe wpłaty 100 zł



  • Dz. 750 91.334 zł

  • wpływy z najmu lokali mieszkalnych i użytkowych 75.000 zł

  • usługi różne 11.600 zł

  • wpływy z różnych dochodów 1.000 zł

  • wpływy z odsetek od środków na rachunkach bankowych 3.000 zł

    Prowizja od zrealizowanych dochodów związanych z trealizacją zadań zleconych 734 zł

  • Dz.801 rozdz. 80101

  • wpływy z najmu lokali mieszkalnych i użytkowych

    od nauczycieli 27.724 zł



    Dz. 801 rozdz. 80104

  • wpływy z dopłat rodziców do utrzymania przedszkola 24.260 zł



    Dz. 852 rozdz. 85228

  • wpływy z częściowej odpłatności za wykonane usługi opiekuńcze 12.000 zł

    Inne dochody 30.000 zł

    Dochody własne gminy ustalono w oparciu o nastepujące dane:

      - podatek rolny i leśny na podstawie średniej ceny żyta

      za okres trzech kwartałów 2005r – 27,88 za 1 dt. żyta

      i cenę drewna – 131,35 za 1 m 3,

      - dochody z podatków i opłat lokalnych ustalono zgodnie

      z przyjętymi uchwałami Rady Miejskiej

      - dochody z mienia komunalnego skalkulowano w oparciu

      o zawarte umowy oraz wskaźnik wzrostu poziomu cen

    towarów i usług konsumpcyjnych w 2005r. w stosunku do 2004r



II Wydatki budżetu gminy na 2006 rok skalkulowano na kwotę 27.273.416 zł

Wydatki są wyższe od dochodów o kwotę 723.557 zł.

Zobowiązania z tytułu zaciągniętych pożyczek na dzień 31.12.2005r. wynosić będą 2.403.218 zł.

W 2006 roku przypadają spłaty pożyczek pobranych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ogólnej kwocie 559.443 zł, w tym:

  1. spłata czwartej i piątej raty pożyczki w kwocie 144.130 zł pobranej w 2003 roku na termomodernizaję SP w Myszyńcu (ogólna kwota pożyczki

    1.032.180 zł)

  2. spłata czwartej i piątej raty pożyczki w kwocie 60.000 zł zaciągniętej w 2003 roku na budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Wykrot – Gadomskie II etap ( ogólna kwota pożyczki 180.933,93 zł).

  3. Spłata drugiej i trzeciej raty pożyczki w kwocie 44.312,65 zł zaciągniętej w 2004 roku na budowę sieci wodociągowej Wolkowe II (ogólna kwota pożyczki 166.312,65 zł)

  4. Spłata drugiej raty pożyczki w kwocie 311.000 zł zaciągniętej w 2004 roku na budowę oczyszczalni ścieków (ogólna kwota pożyczki 1.865.775,41 zł)

Wydatki zaplanowano przy uwzględnieniu przewidywanego wzrostu średniego poziomu cen towarów i usług konsumpcyjnych w 2005 roku o 1,5 % przyjętego w projekcie budżetu państwa oraz minimalnych potrzeb gminy i możliwości finansowych gminy.

Wydatki na działalność inwestycyjną gminy stanowią kwotę 11.254.893 zł

tj. 40,50% wydatków gminy ogółem .


Kwoty zaplanowanych wydatków na 2006 rok uzasadnia sie następująco:


Dz. 010 – ROLNICTWO I ŁOWIECTWO 3.246.756 zł

    • wydatki związane ze zwalczaniem chorób zakaźnych

      zwierząt 13.000 zł

    • wpłaty na rzecz Izb Rolniczych 1.500 zł

    • budowa wodociągu w m. Zalesie i Wydmusy 2.422.700 zł

    • wydatki związane z utrzymaniem i eksploatacją zbiornika

      wodnego w Wykrocie 19.024 zł

    • wydatki na realizację projektu Leader + 75.000 zł

    • zwrot dotacji wraz z odsetkami (spłata raty) 715.340 zł

    • pozostałe wydatki 192 zł

Dz. 600 – TRANSPORT 4.523.753 zł

    • bieżące utrzymanie i remont dróg gminnych 224.400 zł

    • modernizacja dróg gminnych (Wujaki-Myszyniec Stary,

      Zdunek -Zalesie) 4.065.353 zł

    • sfinansowanie ubezpieczenia dróg i chodników bądących

      w zarządzie gminy w zakresie odpowiedzialności cywilnej 4.000 zł

    • modernizacja drogi transportu rolnego w Pełtach 230.000 zł



Dz. 700 – GOSPODARKA MIESZKANIOWA 11.000 zł

    • wydatki związane z gospodarką mieniem komunalnym 11.000 zł



Dz. 710 – DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA 160.500 zł

    • wydatki dotyczące zmian w planie przestrzennego

      zagospodarowania gminy 160.000 zł

      w tym dotyczące obszarów zbiornika wodnego 25.000

    • utrzymanie miejsc pamięci narodowej 500 zł


Dz. 750 – ADMINISTRACJA PUBLICZNA 1.377.628 zł

    • sfinansowanie zadań zleconych przez administrację

      rządową 141.309 zł

    • wynagrodzenie Przewodniczącego Rady Miejskiej,

      diety radnych za udział w komisjach Rady, sesjach i

      posiedzeniach sfinansowanie kosztów szkoleń i wydatków rzeczowych związanych z obsługą posiedzeń 63.500 zł

    • wynagrodzenia wraz z pochodnymi pracowników Urzędu

      Miejskiego oraz obsługi gospodarczej Urzędu 816.000 zł

    • wydatki rzeczowe związane ze szkoleniem pracowników,

      utrzymaniem stanowisk pracy, utrzymaniem budynku

      administracyjnego Urzędu Miejskiego 226.119 zł

    • pozostałe diety za udział w sesjach 22.000 zł

    • sfinansowanie abonamentów telefonicznych sołtysów 8.200 zł

    • wpłaty na rzecz Związku Gmin Kurpiowskich 2.000 zł

    • wynagrodzenie osób zatrudnionych na podstawie umów

      z PUP wraz z wpłatami na PFRON 92.500 zł

    • wydatki na zakupy inwestycyjne 6.000 zł


Dz. 751 – URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA 1.632 zł

    • sfinansowanie aktualizacji i prowadzenia rejestru

      wyborców w 2006 roku 1.632 zł



Dz. 754 – BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE I OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA 132.869 zł

    • sfinansowanie utrzymania sześciu jednostek ochotniczych

      straży pożarnych 116.744 zł

      W stosunku do 2005r. zwiększono wydatki na zakup materiałów o

      10.000 zł z przeznaczeniem na prace remontowe świetlicy OSP w Wydmusach. Pozostałe wydatki na zakupy zwiększono o planowany wskaźnik inflacji.

    • utrzymanie i konserwacja sprzętu techniczno-wojskowego

      oraz szkolenie obronne obrony cywilnej 500 zł

    • dotacja dla Komendy Miejskiej w Ostrołęce na zakup

      samochodów i sprzętu 15.625 zł




Dz. 756 – WYDATKI ZWIĄZANE Z POBOREM PODATKÓW 58.275 zł

w tym wynagrodzenie dla inkasentów 24.000 zł



Dz. 757 – OBSŁUGA DŁUGU PUBLICZNEGO 110.000 zł

    • sfinansowanie odsetek od zaciągniętych pożyczek 106.000 zł

    • różne opłaty 4.000 zł



Dz. 758 – RÓŻNE ROZLICZENIA 0 zł

    • na 2006r. nie planuje się rezerwy ogólnej na wydatki bieżące



OŚWIATA I WYCHOWANIE ORAZ EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA (dz.801 i 854) 8.051.412 zł

    • sfinansowanie utrzymania ośmiu szkół podstawowych z łączną liczbą uczniów 980 4.933.010 zł

    • sfinansowanie utrzymania trzech gimnazjów z łączną liczbą uczniów 528 1.702.044 zł

    • sfinansowanie utrzymania oddziałów przedszkolnych

      przy szkołach podstawowych, przedszkola oraz

      świetlicy szkolnej 588.533 zł

    • utrzymanie gminnej administracji szkół i

      placówek oświatowych 247.961 zł

    • dotacja dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Zdunku 119.632 zł

    • wydatki na komisje egzaminacyjne i dokształcanie

      nauczycieli 40.194 zł

    • zakładowy fundusz świadczeń socjalnych emerytów

      i rencistów – byłych pracowników 26.180 zł

    • wydatki na dowożenie uczniów 393.858 zł



Dz. 851 – OCHRONA ZDROWIA 80.000 zł

Wydatki w kwocie 80.000 zł dotyczą realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

Na wydatki gminnego programu składają się:

    • sfinasowanie działalności gminnej komisji d/s rozwiązywani problemów alkoholowych / koszty posiedzeń komisji, szkoleń i spotkań zespołów interwencyjnych, kontrole sklepów/ 28.100 zł

    • sfinansowanie nagród za udział w konkursie dla szkół 3.000 zł

    • sfinansowanie punktu konsultacyjnego prowadzonego

      przez terapeutę d/s uzależnień oraz Środowiskowego Ogniska Socjoterapeutycznego 3.000 zł

    • sfinansowanie wypoczynku letniego dla dzieci

      z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym 7.000 zł

    • szkolenie sprzedawców, członków komisji,

      pracowników socjalnych 3.000 zł

    • zakup materiałów oraz podróże służbowe 8.350 zł

    • wydatki związane z profilaktyką 6.000 zł

    • dożywianie dzieci uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych 8.000 zł

    • opinie biegłego w przedmiocie uzależnienia 2.550 zł

    • usługi transportowe, maratony terapeutyczne i inne wydatki 11.000 zł



Dz. 852 – POMOC SPOŁECZNA 4.721.855 zł

    • wydatki związane z funkcjonowaniem

      Środowiskowego Domu Samopomocy 274.000 zł

    • sfinansowanie usług opiekuńczych i specjalistyczne usługi opiekuńcze 253.430 zł

    • środki na ubezpieczenia zdrowotne świadczeniobiorców 7.000 zł

    • świadczenia społeczne (zasiłki stałe i stałe wyrównawcze,

      zasiłki okresowe, macierzyńskie i gwarantowane, zasiłki

      celowe: żywność, opał, lekarstwa, odzież, sprawienie

      pogrzebu) 194.000 zł

    • wypłaty dodatków mieszkaniowych 324.000 zł

    • świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia

      emerytalne rentowe 3.116.000 zł

    • utrzymanie Ośrodka Pomocy Społecznej i realizacja zadań 394.185 zł

    • pozostałe wydatki w zakresie pomocy społecznej 159.240 zł

      w tym:

      - opłaty na rzecz domów pomocy społecznej 25.000 zł

      - wydatki na dożywianie 134.240 zł

Dz. 900 – GOSPODARKA KOMUNALNA I OCHRONA

ŚRODOWISKA 2.722.834 zł

    • sfinansowanie oczyszczania miasta i gminy

      oraz gospodarki odpadami łącznie z ich segregacją

      /usługi w zakresie oczyszczania miasta i gminy

      oraz utrzymanie wysypiska śmieci świadczone

      przez ZGKiM 172.000 zł

    • sfinansowanie kosztów energii pobieranej

      na oświetlenie ulic i placów i dróg 139.000 zł

    • konserwacja oświetlenia ulicznego 55.000 zł

    • utrzymanie targowiska w należytym stanie sanitarnym 57.500 zł

    • wynagrodzenia za inkaso opłaty targowej 40.000 zł

    • pozostałe wydatki bieżące 1.000 zł

    • wydatki inwestycyjne 2.258.334 zł

      w tym:

      • budowa kanalizacji w Myszyńcu etap II 2.253.334 zł

      • wydatki na zakupy inwestycyjne 5.000 zł


Dz. 921 – KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA

NARODOWEGO 313.000 zł

    • dotacja na utrzymanie Gminnej Biblioteki Publicznej

      w Myszyńcu 130.000 zł

    • dotacja dla MOKSiR-u na sfinansowanie działalności

      z zakresu kultury i sztuki 180.000 zł

      w tym:

      na wsparcie organizacji „Miodobrania Kurpiowskiego“ 20.000 zł

    • sfinansowanie nagród Burmistrza dla uczestników

      konkursów w zakresie kultury i inne wydatki 3.000 zł



Dz. 926 – KULTURA FIZYCZNA I SPORT 1.761.902 zł

    • sfinansowanie zakupu nagród 1.000 zł

    • wydatki na pozostałe zadania gminy w zakresie kultury

      fizycznej i sportu realizowane przez Gminną Administrację Szkół Placówek Oświatowych 13.500 zł

    • wydatki inwestycyjne (budowa 5 boisk sportowych) 1.747.402 zł



Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka



Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 182/05

Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.

w sprawie projektu budżetu gminy na 2006 rok


PROGNOZA DŁUGU NA 2006 ROK I LATA NASTĘPNE



Rodzaj zadłużenia

oraz nazwa zadania

Kredyto-dawca,

pożyczko-biorca

Data zaciągnięcia

Kwota zadł. wg stanu na

31.12.2006

(po spł.2006r.)

Planowane kwoty spłaty w latach

2006

2007

2008

2009

2010



Lata następne

ogółem

Z tego w kwartale

I

II

III

IV

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Długoterminowe – zad. inwest.

- termomodernizacja SP Myszyniec, wodociągi, budowa oczyszczalni ścików

- zadania inwest. 2006r ogółem

w tym:

1.budowa wodociągu z przyłączami w miejscowości Zalesie i Wydmusy

2. przebudowa drogi gminnej Wujaki – Myszyniec Stary

3. Przebudowa drogi gminnej Zdunek - Zalesie





WFOŚ i GW





WFOŚ i GW


Bank



Bank



2003-2005







2006



2006



2006





1.843.775



1.283.000



486.600



521.736



274.664





559.443



-














-
















81.157



-












462.206



-










16.080



-








643.775



918.400



122.000



521.736



274.664





750.000



122.000



122.000



-



-





450.000



122.000



122.000



-



-





-



120.600



120.600



-



-





-



-



-



-



-

Odsetki



145.000

106.000

30.000

26.000

25.000

25.000

50.000

40.000

35.000

20.000

-

Krótkoterminowe

Odsetki














Fundusze strukturalne lub Fundusz Spójności














Poręczenia i gwarancje

Odsetki














Zabowiązania wymagalne

Budżet Państwa

2001

-



715.340



715.340













Ogółem dług (bez odsetek)

----------------------------------

ogółem odsetki



3.126.775



145.000

1.274.783



106.000





30.000

81.157



26.000

462.206



25.000

16.080



25.000

1.562.175



50.000


872.000



40.000

572.000



35.000

120.600



20.000

-



-

Dochody budżetu



26.549.859






14.600.000

15.000.000

15.500.000

16.000.000


Wkaźnik (15%) art.113 u.f.p. (spłata)




5,2





11,04

6,08

3,92

0,88


Wskaźnik (60%) art 114 u.f.p. (dług)



11,78












Burmistrz Myszyńca


Bogdan Glinka


Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 182/05                                                                                      Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.                                                        w  sprawie projektu budżetu gminy na 2006 rok
PLANOWANE WYDATKI INWESTYCYJNE GMINY MYSZYNIEC NA ROK BUDŻETOWY 2006 REALIZOWANE PRZEZ URZĄD MIEJSKI W MYSZYŃCU
lp. Dział Rozdział Nazwa zadania inwestycyjnego Okres realizacji programu Wykonanie do 2006 Ogółem 2006 W tym
Środki własne Kredyty Budżet państwa Pożyczki WFOŚiGW Inne środki TFOGR EFOiGRR EFRR MFEOG oraz NMF
1 010 01010 Budowa wodociągu z przyłączami w m. Zalesie i Wydmusy 2004-2006 14 120 2 422 700 750 000   186 100 486 600     1 000 000  
2 600 60016 Przebudowa drogi gminnej Wujaki - Myszyniec Stary 2003-2006 36 892 1 694 237   521 736 172 501       1 000 000  
3 600 60016 Przebudowa drogi gminnej Zdunek - Zalesie 2003-2006 32 440 1 480 800 74 281 274 664 150 914       980 941  
4 600 60016 Budowa ulicy Nadrzecznej i Modrej w Myszyńcu 2004-2006 29 285 890 316 201 810   91 800       596 706  
5 600 60016 Modernizacja drogi transportu rolnego w m. Pełty w km 0+351-2+695 2006   230 000 115 000       115 000      
6 750 75023 Zakupy inwestycyjne 2006   6 000 6 000              
7 754 75404 Zakup pojazdów samochodowych, sprzętu oraz wyposażenia dla Posterunku Policji w Myszyńcu 2006 15 625 15 625 15 625              
8 900 90001 Budowa kanalizacji sanitarnej w Myszyńcu - etap II 2004-2006 14 030 2 253 334 570 840             1 682 494
9 900 90095 Dostosowanie wysypiska i targowiska do obecnie obowiązujących wymogów 2006   5 000 5 000              
10 926 92695 Budowa boiska sportowego do gier zespołowych w m. Krysiaki 2006   109 846 37 817         72 029    
11 926 92695 Budowa boiska sportowego do gier zespołowych w m. Wykrot 2006   109 845 37 816         72 029    
12 926 92695 Budowa boiska sportowego do piłki nożnej oraz bieżni sześciotorowej w m. Wolkowe 2006   377 799 130 063         247 736    
13 926 92695 Budowa boiska sportowego w m. Wydmusy 2006   429 556 147 880         281 676    
14 926 92695 Budowa obiektów sportowych w m. Myszyniec 2006   720 356 270 356         450 000    
      RAZEM   142 392 10 745 414 2 362 488 796 400 601 315 486 600 115 000 1 123 470 3 577 647 1 682 494
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka

                                                                                                                                                                    Załącznik Nr 6. do Zarządzenia Nr 182/05
Burmistrza Myszyńca z dnia 15 listopada 2005r.
w sprawie projektu budżetu gminy na 2006 rok
PLANOWANE WYDATKI NA PROGRAMY I PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW POCHODZĄCYCH
Z FUNDUSZY STRUKTURALNYCH I FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
Lp. Dział Rozdział Klasyfikacja wydatków strukturalnych Nazwa wydatku  Okres realizacji programu Łączne nakłady finansowe Wykonanie do 2006 Plan wydatków w zł
2006
Ogółem W tym Ogółem W tym
Nazwa zadania inwestycyjnego Środki własne      Środki własne Dofinansow. Śr. UE z EFOiGRR sekcja Orientacji Dofinansow. Śr. UE z EFRR Dofinansowanie MFEOG oraz NMF Dofinansowanie z budżetu państwa Poż.WFOŚiGW Kredyty bankowe
1. 010 01010 3 Infrastruktura podstawowa                        
34 Infrastruktura środowiskowa (w tym woda)      
344 Woda przeznaczona do spożycia przez ludzi (pobór, przechowanie, uzdatnianie i dystrybucja)      
  Budowa wodociągu z przyłączami w m. Zalesie i Wydmusy 2004 - 2006 2 436 820 14 120 14 120 2 422 700 750 000 - 1 000 000 - 186 100 486 600 -
2. 010 01036 1 Sektor produkcyjny                    
      13 Promowanie adaptacji i rozwoju obszarów wiejskich                    
      1305 Podstawowe usługi dla gospodarstw i ludności wiejskiej                        
        Realizacja programu Leader + 2005-2006 150.000 75.000 - 75.000 - 75.000 - - - - -
2. 600 60016 3 Infrastruktura podstawowa                        
31 Infrastruktura transportowa      
312 Drogi      
3122 Drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne      
  Przebudowa drogi gminnej Wujaki – Myszyniec Stary 2003-2006 1 731 129 36 892 36 892 1 694 237 - - 1 000 000 - 172 501 - 521 736
3. 600 60016 3 Infrastruktura podstawowa                        
31 Infrastruktura transportowa      
312 Drogi      
3122 Drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne      
  Przebudowa drogi gminnej Zdunek - Zalesie 2003-2006 1 513 240 32 440 32 440 1 480 800 74 281 - 980 941 - 150 914 - 274 664
4. 600 60016 3 Infrastruktura podstawowa                      
      31 Infrastruktura transportowa                      
      312 Drogi                      
      3122 Drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne                      
        Budowa ulicy Nadrzecznej i Modrej w Myszyńcu 204-2006 919 601 1 591 1 591 890 316 201 810 - 596 706 - 91 800 - -
6. 926 92695 1 Sektor produkcyjny                      
13 Promowanie adaptacji i rozwoju obszarów wiejskich                      
1306 Odnowa i rozwój wsi oraz ochrona i kultywowanie dziedzictwa kulturowego na wsi                      
  Budowa boiska sportowegodo gier zespołowych w m. Krysiaki 2006 109 846 - - 109 846 37 817 72 029 - - - - -
7. 926 92695 1 Sektor produkcyjny                        
13 Promowanie adaptacji i rozwoju obszarów wiejskich                        
1306 Odnowa i rozwój wsi oraz ochrona i kultywowanie dziedzictwa kulturowego na wsi                        
  Budowa boiska sportowego do gier zespołowych w m. Wykrot 2006 109 845 - - 109 845 37 816 72 029 - - - - -
8. 926 92695 1 Sektor produkcyjny                        
13 Promowanie adaptacji i rozwoju obszarów wiejskich                        
1306 Odnowa i rozwój wsi oraz ochrona i kultywowanie dziedzictwa kulturowego na wsi                        
  Budowa boiska sportowego do piłki nożnej oraz bieżni sześciotorowej w m. Wolkowe 2006 377 799 - - 377 799 130 063 247 736 - - - - -
9. 926 92695 1 Sektor produkcyjny                        
13 Promowanie adaptacji i rozwoju obszarów wiejskich                        
1306 Odnowa i rozwój wsi oraz ochrona i kultywowanie dziedzictwa kulturowego na wsi                        
  Budowa boisk sportowych w m. Wydmusy 2006 429 556 - - 429 556 147 880 281 676 - - - - -
10. 926 92695 1 Sektor produkcyjny                        
13 Promowanie adaptacji i rozwoju obszarów wiejskich                        
1306 Odnowa i rozwój wsi oraz ochrona i kultywowanie dziedzictwa kulturowego na wsi                        
  Budowa obiektów sportowych w m. Myszyniec 2006 720.356 - - 720.356 270.356 450.000 - - - - -
RAZEM 8 623 237 160 043 85 043 8 310 455 1 650 023 1 198 470 3 577 647 - 601 315 786 600 796 400
Burmistrz Myszyńca
Bogdan Glinka