ZARZĄDZENIE NR 197/05
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 30 grudnia 2005 roku
w sprawie wprowadzenia procedury corocznego wydawania informatora budżetowego pt. „Skąd mamy pieniądze i na co je wydajemy”
§ 1
Wprowadza się obowiązek corocznego wydawania informatora budżetowego, którego celem jest umożliwienie mieszkańcom zapoznania się z informacjami dotyczącymi projektowania budżetu na kolejny rok oraz realizacji budżetu za rok poprzedni.
§ 2
Informator jest wydawany i rozpowszechniany w wersji drukowanej w formie broszury oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu.
§ 3
Informator ma być wydawany corocznie w terminie do 15 kwietnia każdego roku.
§ 4
Informator musi zawierać:
1. informacje dotyczące dochodów i wydatków gminy za rok poprzedni;
2. informacje dotyczące dochodów i wydatków w planowanym budżecie;
3. informacje o dochodach i wydatkach w przeliczeniu na jednego mieszkańca;
4. informacje o sposobie tworzenia budżetu;
5. informacje o możliwości zgłaszania wniosków do budżetu przez mieszkańców;
6. informacje o miejscu udostępnienia pełnej wersji uchwały budżetowej.
§ 5
Informator ma być opracowany w możliwie przystępnej formie i napisany językiem zrozumiałym dla osób nie znających terminologii finansowej.
§ 6
Odpowiedzialnym za opracowanie broszury jest Skarbnik Gminy.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz
mgr inż. Bogdan Glinka