Zarządzenie nr 138/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 07 lipca 2005r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 – 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09 lutego 2004r. z późniejszymi zmianami) oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej
Zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remont chodnika zlokalizowanego w ciągu ulicy Plac Wolności w msc. Myszyniec” w następującym składzie:
1. Teresa Klimek - Przewodnicząca
2. Daniel Walijewski – Sekretarz
3. Mariola Banach - Członek
§ 2.
Komisja rozpocznie prace z dniem 08 lipca 2005r.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.