Zarządzenie nr 138/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 07 lipca 2005r.

w sprawie powołania komisji przetargowej

             Na podstawie art. 19 – 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19  poz. 177 z dnia 09 lutego 2004r. z późniejszymi zmianami) oraz  Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej

Zarządzam,  co następuje:

§ 1.

Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Remont chodnika zlokalizowanego w ciągu ulicy Plac Wolności w msc. Myszyniec” w następującym składzie:

1. Teresa Klimek      -  Przewodnicząca
2. Daniel Walijewski – Sekretarz
3. Mariola Banach    - Członek

§ 2.

Komisja rozpocznie prace z dniem 08 lipca 2005r.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.