ZARZĄDZENIE  NR 120/05
Burmistrza Myszyńca
z dnia 29 marca 2005 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694/ zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Ustalam termin przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej  w Myszynieckim Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji na dzień 30 marca 2005r.

 

§ 2

Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:

Przewodniczący komisji         - Justyna Golon

Członek:                        - Janina Kobrzyńska

Członek:                        - Agnieszka Bastek

Członek:                          - Elżbieta Wicińska

                                                               

§ 3

Do przejęcia majątku MOKSiR wyznaczam Panią Annę Pietrzak.

 

§ 4

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Myszyńca
mgr inż. Bogdan Glinka