INFORMACJA 1


Myszyniec, dnia 18.04.2016 r.

 

IN.IOŚ.062.2.2016


Dotyczy: Zmiana terminu składania ofert na zapytanie ofertowe dotyczące współpracy przy realizacji projektu pt. ,,Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów zmarginalizowanych na terenie Gminy Myszyniec - ożywienie gospodarcze i zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej” o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty netto 30 000 €

 

 

Informujemy, że termin składnia ofert na zapytanie ofertowe dotyczące współpracy przy realizacji projektu pt. ,,Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów zmarginalizowanych na terenie Gminy Myszyniec - ożywienie gospodarcze i zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej” ulega zmianie
w następujący sposób:

-termin złożenia oferty:  25.04.2016 r. do godz. 15:00
-termin otwarcia ofert: 25.04.2016 r. o godz. 15:30.

 

 

 Burmistrz Myszyńca

/-/ Bogdan Glinka

__________________________________________________________________________________________________

 


Myszyniec, dnia 15.04.2016 r.

 

 

Znak sprawy IN.IOŚ.062.1.2016

 

Zapytanie ofertowe

 

 

I. Zamawiający:

Gmina Myszyniec

NIP:  758-21-53-537

Adres: Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pow. ostrołęcki, woj. mazowieckie

Telefon: (29) 7721 141 wew. 11 (sekretariat), (029) 772 10 12 (referat inwestycji, planowania przestrzennego i gospodarki komunalnej),

Fax: (29) 7721 141 wew. 10

E-mail do korespondencji: urzad@myszyniec.pl, inwestycje@myszyniec.pl



 

II.  Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.



 

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest współpraca przy realizacji projektu pt. ,,Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów zmarginalizowanych na terenie Gminy Myszyniec - ożywienie gospodarcze i zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej” (zwanego dalej Lokalnym Programem Rewitalizacji - LPR). Dokument musi być zgodny z aktualnymi dokumentami unijnymi, krajowymi, wojewódzkimi, powiatowymi jak również z lokalnymi dokumentami planistycznymi i strategicznymi, w których ujęta jest Gmina Myszyniec.

2. W celu przygotowania Programu Rewitalizacji należy wykonać następujące opracowania (zwane dalej dokumentacją badawczą):

1) analizę przestrzenną gminy delimitującą obszary rewitalizacji;

2) koncepcję funkcjonalno-przestrzenną zagospodarowania wybranych obszarów rewitalizacji;

3) diagnozę społeczno-gospodarczą obszarów zmarginalizowanych;

4) analizę przedsięwzięć mogących spowodować skuteczną rewitalizację obszarów.

3. Minimalny zakres Lokalnego Programu Rewitalizacji określają Wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020.

Program Rewitalizacji powinien posiadać następujące cechy:

a) kompleksowość programu rewitalizacji;

b) koncentrację programu rewitalizacji:

c) komplementarność projektów rewitalizacyjnych/przedsięwzięć rewitalizacyjnych;

d) komplementarność przestrzenna;

e) komplementarność problemowa;

f) komplementarność międzyokresowa;

g) komplementarność źródeł finansowania;

h) realizacja zasady partnerstwa i partycypacja.

Ponadto Lokalny Program Rewitalizacji będzie zawierał w szczególności następujący zakres tematyczny (układ):

a) opis powiązań programu z dokumentami strategicznymi i planistycznymi gminy;

b) diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę i charakter potrzeb rewitalizacyjnych;

c) zasięgi przestrzenne obszaru/obszarów rewitalizacji, tj. określenie, w oparciu o inne dokumenty strategiczne gminy lub diagnozę i identyfikację potrzeb rewitalizacyjnych terytorium/terytoriów najbardziej wymagających wsparcia;

d) wizję stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji (planowany efekt rewitalizacji);

e) cele rewitalizacji oraz odpowiadające zidentyfikowanym potrzebom rewitalizacyjnym kierunki działań mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk;

f) listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych wraz z ich opisami zawierającymi, w odniesieniu do każdego projektu/przedsięwzięcia rewitalizacyjnego, co najmniej: nazwę i wskazanie podmiotów go realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację (miejsce przeprowadzenia danego projektu), szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny i zmierzenia w odniesieniu do celów rewitalizacji;

g) charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuację kryzysową;

h) mechanizmy zapewnienia komplementarności między poszczególnymi projektami/przedsięwzięciami rewitalizacyjnymi oraz pomiędzy działaniami różnych podmiotów i funduszy na obszarze objętym programem rewitalizacji;

i) indykatywne ramy finansowe w odniesieniu do przedsięwzięć, o których mowa w lit. f oraz g, z indykatywnymi wielkościami środków finansowych z różnych źródeł (także spoza funduszy polityki spójności na lata 2014-2020 – publiczne i prywatne środki krajowe w celu realizacji zasady dodatkowości środków UE);

j) mechanizmy włączenia mieszkańców, przedsiębiorców i innych podmiotów i grup aktywnych na terenie gminy w proces rewitalizacji;

k) system realizacji (wdrażania) Lokalnego Programu Rewitalizacji;

l) system monitoringu i oceny skuteczności działań i system wprowadzania modyfikacji w reakcji na zmiany w otoczeniu programu.

4. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do współpracy przy zaangażowaniu społeczności lokalnej rewitalizowanych obszarów do tworzenia Programu Rewitalizacji tak, aby różne grupy interesariuszy mogły współdecydować o jego kształcie na każdym etapie tego procesu (diagnozowanie, programowanie, wdrażanie, monitorowanie).

Działania aktywizacyjne zmierzające do aktywnego włączenia mieszkańców i innych grup interesariuszy w przygotowanie/aktualizację Lokalnego Programu Rewitalizacji będą polegały w szczególności na:

  • ?przeprowadzeniu konsultacji społecznych o szerokim zasięgu przy okazji wydarzeń kulturalnych organizowanych przez RCKK- 3 spotkania,
  • ?wywiadzie środowiskowym z udziałem pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • ?zbieraniu uwag mieszkańców na każdym etapie prac w postaci papierowej (podań) oraz za pomocą przygotowanej ankiety umieszczonej na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu,
  • ?przygotowaniu ankiet (minimum 300 osób),
  • ?rozsyłanie informacji sms,
  • ?publikowanie informacji w mediach społecznościowych np. facebook.

5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach z radnymi Rady Miejskiej w Myszyńcu oraz podmiotami działającymi na obszarach zdegradowanych, a także na prezentacji projektu Programu Rewitalizacji do uchwalenia na Sesji Rady Miejskiej

6. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym przy przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (jako element warunkowy, uzależniony od uzgodnienia ze stosownymi organami administracji państwowej). Wszelkie dane potrzebne do opracowania dokumentacji mają zostać zebrane i  przetworzone przez Wykonawcę.

7. Dokumentacja badawcza wskazana w dziale III punkt 2 podpunkt 1-4 musi być tak sporządzona, aby opracowanie na jej podstawie Lokalnego Programu Rewitalizacji było zgodne z założeniami Wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z zespołem do spraw Rewitalizacji Zamawiającego przy opracowaniu Lokalnego Programu Rewitalizacji w zakresie związanym z wykonaniem diagnoz i analiz. Wszystkie obowiązki wyszczególnione w niniejszym zapytaniu ofertowym winne być realizowane w ścisłej współpracy z Zespołem do spraw Rewitalizacji Zamawiającego.

8. Udział w procedurze wpisu Lokalnego Programu Rewitalizacji do Wykazu programów rewitalizacji województwa mazowieckiego może wiązać się z koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania informacji.


IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia

Termin  wykonania zamówienia: 1 sierpnia 2016 r.


V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawcy, którzy:

a) w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wysłania niniejszego zapytania ofertowego opracowali co najmniej 2 Programy Rewitalizacji lub inne dokumenty strategiczne zawierające zagadnienia m.in. społeczne, gospodarcze, przestrzenne lub środowiskowe obszarów zmarginalizowanych dla jednostki samorządu terytorialnego;

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 2  osobami, które brały udział w sporządzeniu co najmniej 2 Programów Rewitalizacji dla jednostki samorządu terytorialnego.


VI. Opis sposobu przygotowywania oferty

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1.

3. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana przez pełnomocnika.

4. Wykonawca składa wraz z ofertą:

1) wykaz wykonanych usług, potwierdzający spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia,  zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone (np. referencje, poświadczenia lub oświadczenia),

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w dziale V lit b.

3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5. Oświadczenia składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, albo przez osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przez ustanowionego przez nich pełnomocnika lub przez Wykonawców których one dotyczą.


VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (pokój nr 7 – I piętro), Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec w terminie do dnia 25.04.2016 r.

2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 26.04.2016 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Myszyńcu (pokój nr 8 – I piętro), Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.


VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1. Obliczając cenę oferty należy uwzględnić koszt wszelkich prac, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do kompleksowego wykonania zamówienia.

2. Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę ryczałtową podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu, a nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny.

3. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cena oferty nie podlega waloryzacji.


IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Zamówienie udzielone będzie Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) cena  - waga kryterium – 95%

2) termin (Wykonawca oświadcza, iż zrealizuje przedmiot umowy w terminie o 7 dni krótszym niż wymagany) – waga kryterium – 5%

3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną oferty podaną w zapisie liczbowym i słownie, Zamawiający uzna za właściwą cenę podaną słownie.

4.  Zastosowane własne wzory do obliczenia punktowego:

Kryterium : Cena – waga 95%

Wzór C=(najniższa oferowana cena : cena oferty badanej) x 100 x 95%

Kryterium: Termin – waga 5%

5% = 5 pkt

Wykonanie umowy do 1 sierpnia 2016 r. – 0 pkt

Wykonanie umowy do 25 lipca 2016 r. – 5 pkt


X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Po wyborze najkorzystniejszej oferty  z wybranym Wykonawcą zostanie niezwłocznie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji przedmiotowego zamówienia na każdym jego etapie.






Burmistrz Myszyńca

/-/ Bogdan Glinka