Myszyniec, dnia 6 listopada 2015 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn.

„Doposażenie placu zabaw oraz urządzenie siłowni zewnętrznej nad zbiornikiem wodnym Wykrot w miejscowości Wydmusy” oraz

„Doposażenie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Parku „Kurpiowska Kraina” w Myszyńcu”.

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty netto 30 000 €

Zamawiający:

Gmina Myszyniec, ul. Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec

tel/fax 029 77-21-141

http://www.myszyniec.pl

http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

Lokalizacja:

GMINA MYSZYNIEC

MYSZYNIEC: DZIAŁKA NR 598/2

WYDMUSY: DZIAŁKA NR 1727

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia:

opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn.

„Doposażenie placu zabaw oraz urządzenie siłowni zewnętrznej nad zbiornikiem wodnym Wykrot w miejscowości Wydmusy” oraz

„Doposażenie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Parku „Kurpiowska Kraina” w Myszyńcu”.

Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynku, rekreacji dzieci i młodzieży oraz seniorów. Lokalizację terenu, na którym zostaną umieszczone obiekty wskazano na załączniku graficznym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

 

Założenia do projektu:

Część I (Wydmusy):

1. Wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 1727:

- zjazd linowy dla dzieci (lina - 24m dł.) - 1szt.

- huśtawka wahadłowa dwuosobowa + zawiesie z „bocianim gniazdem” (ok.2,8m wys. x 6,7dł.)-2szt,

- huśtawki-równoważnie (ok. 3m dł. x 0,5m szer.) - 2szt.

- bujaki sprężynowe 3D dla dzieci – 3szt.

- samoobsługowa stacja do naprawy rowerów - 1szt.

- betonowy, podwójny stół do gry w warcaby, chińczyka z możliwością stałego kotwienia – 1szt.

- betonowy, pojedynczy stół do gry w szachy z możliwością stałego kotwienia – 1szt.

Elementy siłowni zewnętrznej:

- orbitrek eliptyczny + jeździec

- motyl + wyciąg górny

- wyciskanie siedząc + wioślarz

- jeździec

- biegacz

- drabinka z drążkiem do podciągania

2. Lokalizacja stref bezpieczeństwa pod urządzenia zgodnie z technologią producenta.

3. Lokalizacja stref pod urządzenia siłowni zewnętrznej dla podłoża utwardzonego (np. kostka).

4. Propozycja podłoża dla elementów placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej.

5. Propozycja przygotowania gruntu pod planowane inwestycje (np. wyrównanie terenu).

6. Zagospodarowanie zieleni

 

Część II (Myszyniec):

1. Wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki 598/2:

a) większy plac zabaw:

- zjazd linowy dla dzieci (24m dł.) - 1szt.

- huśtawka wahadłowa dwuosobowa + zawiesie z „bocianim gniazdem”  (ok.2,8m wys. x 6,7m dł.)  – 2szt.

- karuzela słupowa z siedziskami wahadłowymi (ok. 2,75m wys.) -1szt.

b) mniejszy plac zabaw:

- huśtawki-równoważnie (ok. 3m dł. x 0,5m szer.) - 2szt.

c) plac siłowni zewnętrznych:

- orbitrek eliptyczny

- wioślarz + prasa do nóg

- masażer bioder + masażer pleców

- zestaw do street workout 9m x10,60m (wstępne wymiary elementów: 1. 3,59m x4,67m, 2. 4,89m x2,36m, 3. 1,22m.wys. x 2,22m dł. – 4szt.).

2. Wytyczenie stref bezpieczeństwa pod urządzeniami zgodnie z technologią producenta.

3. Lokalizacja stref pod urządzeniami siłowni zewnętrznej dla podłoża utwardzonego (np. kostka).

4. Lokalizacja stref pod istniejącymi urządzeniami siłowni zewnętrznej dla podłoża utwardzonego (np. kostka).

5. Propozycja podłoża dla elementów placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej, również istniejącej.

6. Propozycja przygotowania gruntu pod planowane inwestycje (np. wyrównanie terenu).

 

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych, t.j; na część I i/lub na część II. Wykonawca musi uwzględnić istniejące zagospodarowanie terenu w wyposażenie placu zabaw i dostosować do niego projektowane wyposażenie. Proponowane przez Zamawiającego wyposażenie jest przykładowe i określa wstępne założenia do zaprojektowania. Szczegółowy zakres opracowania zostanie określony w umowie. Zamawiający przekaże wykonawcy mapy do celów projektowych.

Opracowanie powinno zawierać:

- projekt budowlany i wykonawczy w wersji papierowej - 5 egz. i w  wersji   elektronicznej – 1egz.

- kosztorys inwestorski  w wersji papierowej - 5 egz. i w wersji elektronicznej – 1 egz.

- przedmiar robót i kosztorys ofertowy w wersji papierowej - 1 egz. i w wersji elektronicznej – 1egz.

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 5 egz. i w wersji

  elektronicznej – 1egz.

 

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy,  stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających oraz zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Jeżeli w ocenie Wykonawcy niezbędna jest inwentaryzacja, winien ją przeprowadzić w ramach realizacji umowy.


II. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniające następujące warunki:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia.
  3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:

- jedną osobę posiadającą uprawnienia architektoniczne.

  1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zawarte w formularzu ofertowym.


III. Kryterium oceny:

Kryterium oceny jest cena oferty. Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.

1) Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów, w oparciu o ustaloną niżej punktację:

punktacja: 0 – 100,

gdzie: 100% = 100 pkt.

 

2) Za najkorzystniejszą z ofert zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione poniżej:

- Kryterium: Cenawaga 100%

  Za cenę oferty przyjmuje się wartość brutto ( z podatkiem VAT)

 

3) Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

 

4) Zastosowane własne wzory do obliczania punktowego:

Kryterium: Cena  – waga 100%

Wzór:

C = (najniższa oferowana cena : cena oferty badanej) x 100 x 100%

 

5) Ostateczna ocena oferty = C

 

6) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

 

7) Oferta, która otrzyma maksymalną liczbę przyznanych punktów – w oparciu o ustalone wyżej kryteria – zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty sklasyfikowane zostaną zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

IV. Termin wykonania zamówienia:  3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.

V. Termin złożenia oferty: 16 listopada  2015 r. do godz. 09:00

VI. Otwarcie ofert: siedziba Zamawiającego, sala nr 8 (I piętro),  16 listopada 2015r. o godz. 09:15

 

VII. Sposób przygotowania i składania ofert

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
  3. Treść oferty musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.

 

Ofertę można składać pocztą lub osobiście na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pokój nr 7 – sekretariat (I piętro), z dopiskiem na kopercie:

 

Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.„Doposażenie placu zabaw oraz urządzenie siłowni zewnętrznej nad zbiornikiem wodnym Wykrot w miejscowości Wydmusy” i/lub

„Doposażenie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Parku „Kurpiowska Kraina” w Myszyńcu”.

 

  1. Oferta musi zawierać:

a) formularz oferty,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.


VIII.  Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:

Edyta Chmielewska-Drężek – Kierownik Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej,tel: (29) 77 21 141 wew. 30 lub (29) 77 21 012

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia na każdym jego etapie.



 

Burmistrz Myszyńca

/-/ Bogdan Glinka