obrazek

KP.271.4.2014

Myszyniec, dn. 10 luty 2014 r.

 Zapytanie ofertowe na zakup i sukcesywną dostawę materiałów biurowych w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Myszyniec” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa 8.Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.

Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro (59 148,60 PLN). Do niniejszego postępowania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych. (art.4 pkt. 8 ustawy).


Zamawiający:

Gmina Myszyniec

Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

tel/fax 029 77-21-141

http://www.myszyniec.pl

http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl

e-mail: sekretariat@myszyniec.pl

zaprasza do złożenia oferty cenowej

 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamówienie obejmuje zakup i sukcesywną dostawę materiałów biurowych  w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Myszyniec” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo
 informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimum), zawierającego rodzaj i ilość artykułów biurowych określony został na Formularzu ofertowym do niniejszego zapytania. Rodzaj 
i ilość artykułów biurowych może ulec zmianie, przy czym kwota obejmująca całość zamówienia nie może ulec zmianie w całym okresie objętym umową.

  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Dostawy będą się odbywały cyklicznie raz na kwartał do 31 grudnia 2015 r.,
  2. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Myszyńcu, 
    Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec najpóźniej w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

KRYTERIUM OCENY OFERT: Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację całego zamówienia, podana w formularzu oferty. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.

OPIS SPOSÓBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna składać się z:

  1. Wypełnionego i podpisanego „Formularza ofertowego” stanowiącego załącznik 
    nr 1 do niniejszego zapytania,
  2. Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osoby uprawnione do występowania 
    w imieniu Wykonawcy i opatrzony pieczęcią,
  3. Oferta ma być napisana w języku polskim oraz czytelnie.
  4. Każdy Wykonawca może przedłożyć wyłącznie jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona,
  5. Nie dopuszcza się realizacji częściowej - oferta ma obejmować całość zamówienia.
    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1)      Ofertę można złożyć w jeden z następujących sposobów:

  • przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.
  • dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego.
  • Przesłać na adres e-mail: biuroprojekty@myszyniec.pl

2)      Ofertę należy dostarczyć do dnia 17 lutego 2014 r. do godz. 12:00 (decyduje data i godzina wpływu). Ofertę należy opatrzyć dopiskiem:

Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Myszyniec”.

3)      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4)      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

OSOBA DO KONTAKTÓW

Odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści zapytania udziela pan Krystian Kalinowski, pani Anna Rzepkowska. tel: 029 77 21 141. wew. 31

 

 

 

Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka


„Dotacje na Innowacje” „Inwestujemy w Waszą przyszłość”
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka