Myszyniec, dnia 25.07.2013 r.

Nr. IN.GP.6220.3.2013                                                                                


OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MYSZYŃCA

 o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

 Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Burmistrz Myszyńca podaje do publicznej wiadomości  informację o przystąpieniu  do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na:

“realizacji zespołu kolektorów słonecznych (paneli fotowoltaicznych) o mocy elektrycznej od 0,5 MW do 2,0 MW obejmującą montaż paneli fotowoltaicznych na stelażach o konstrukcji stalowej i wysokości do 3 m ponad średni poziom terenu w ilości maksymalnej od 2000 do 8000 sztuk wraz z realizacją innych niezbędnych do jego funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej na terenie działki o nr geod. 755 położonej na terenie gminy Myszyniec obręb 14 Wolkowe".

  1. Postępowanie prowadzone jest na wniosek PP. Agaty i Dariusza Szczygieł, zam. 15-523 Grabówka, ul. Jodłowa 23, Adama Bargłowskiego, zam. 15-048 Białystok, ul. Skorupska 28 m 12, prowadzących działalność gospodarczą w ramach półki cywilnej pod nazwą SOLARPROJEKT S.C.
  2. Informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu dotyczącego przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
  3. Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Myszyńca.
  4. Organem właściwym do dokonania uzgodnień jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie oraz do wydania opinii Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrołęce.
  5. Informuję o :

- możliwości zapoznania się z wnioskiem oraz pozostałą dokumentacją sprawy,

- możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie planowanego przedsięwzięcia.

 

       Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w Referacie Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 - parter budynku w godzinach pracy Urzędu  800-1600 w  terminie od 26 lipca 2013 r. do 16 sierpnia 2013 roku. Ponadto informuję o możliwości składania w w/w terminie uwag i wniosków  w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu pokój nr 7 – I piętro w godzinach pracy Urzędu:  800 -1600.  

                 

 

BURMISTRZ

/-/ mgr inż. Bogdan Glinka