ZARZĄDZENIE NR 72/12
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 27 stycznia 2012 r.


zmieniające regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Myszyńcu


Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:


§ 1.

W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 12/03 z dnia 21 marca 2003 roku w sprawie ustalenia Regulaminu Urzędu Miejskiego wprowadza się następujące zmiany:
1) § 5 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 5. W skład Urzędu wchodzą dwa referaty i samodzielne stanowiska pracy, które do oznaczania
akt stosują podane symbole literowe:
1. Sekretarz Gminy SG,
2. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego USC,
3. Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego ZUSC,
4. Referat Planowania i Finansów RF,
    - skarbnik Gminy – kierownik referatu FS,
    - zastępca skarbnika gminy FZ,
    - stanowisko pracy d/s. księgowości budżetowej FB,
    - stanowisko pracy d/s. płac FU,
    - stanowisko pracy d/s. księgowości podatkowej FP,
    - stanowisko pracy d/s. wymiaru podatków i opłat FW,
5. Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej IN,
    - kierownik referatu KI,
    - stanowisko pracy d/s. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska GK,
    - stanowiska pracy d/s. gospodarki przestrzennej GP,
    - stanowisko pracy d/s. gospodarki mieniem komunalnym GM,
    - stanowisko pracy d/s. inwestycji IS,
    - stanowisko pracy d/s. drogownictwa DR,
6. stanowisko pracy d/s. organizacyjnych, kadrowych, obsługi rady OR,
7. stanowisko pracy d/s. kancelaryjno – technicznych KT,
8. stanowisko pracy d/s. ewidencji ludności EW,
9. stanowisko pracy d/s. dowodów osobistych DO,
10. stanowisko pracy d/s. społecznych SP,
11. stanowisko pracy d/s. ewidencji działalności gospodarczej EG,
12. stanowisko pracy d/s. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego
i przeciwpożarowych OB,
13. informatyk I”.


§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.


Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka