ZARZĄDZENIE NR 103/12
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 14 listopada 2012 r.


zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu


Na podstawie art. 39 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1465) zarządza się, co następuje:


§ 1.

W regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 159/09 z dnia 30 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Myszyńcu wprowadza się następujące zmiany: 1/ zmienia się § 5, który otrzymuje brzmienie:
„§ 5. § 5 Ustala się maksymalne stawki wynagrodzenia pracowników:

 MAKSYMALNE STAWKI WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO                         

 Stanowisko  

Kategoria

Kwota w złotych

 Sekretarz gminy

XVII

5500

 Zastępca skarbnika gminy

XV

4340

 Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

XVI

4580

Zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

XIII

4410

 Kierownik Referatu

XIII

4410

 Inspektor

XII

3795

 Podinspektor

X

3540

 Samodzielny referent

IX

3415

 Referent

IX

3415

 Młodszy referent

VIII

3280

 Informatyk

X

3540

Pracownik II stopnia wykonujący zadania
w  ramach robót publicznych lub prac   interwencyjnych

X

3160

XII

4420

Pracownik I stopnia wykonujący zadania
w  ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych

VIII

2840

IX

2950

X

3060

 Konserwator

VIII

2200

 Robotnik gospodarczy

V

1865

 Woźny

IV

1650

 Sprzątaczka

III

1620

 Goniec

II

1600

 Pomoc administracyjna

III

1600


§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.


Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka