ZARZĄDZENIE NR 115/12
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 17 grudnia 2012 r.


w sprawie zmian w budżecie Gminy Myszyniec na 2012 r.


Na podstawie art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) oraz § 9 uchwały Nr XIII/101/11 Rady Miejskiej w Myszyńcu z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2012 rok, postanawia co następuje:


§ 1.

Dokonuje się zmian w budżecie gminy na 2012 rok:
1) zmniejsza się dochody o kwotę 21.353,00 zł,
2) zmniejsza się wydatki o kwotę 21.353,00 zł zgodnie z załącznikami Nr 1 i 3 do niniejszego zarządzenia.


§ 2.

Dokonuje się zmian w planie finansowym dochodów i wydatków dla zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami na 2012 rok:
1) zwiększa się dochody o kwotę 756,00 zł,
2) zwiększa się wydatki o kwotę 756,00 zł.


§ 3.

Po zmianach dokonanych w § 2 dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami wynoszą:
1) dochody 6.245.357,30 zł,
2) wydatki 6.245.357,30zł. Plan finansowy dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami stanowią załączniki Nr 2 i 4.


§ 4.

Po zmianach dokonanych w § 1 budżet Gminy wynosi:
1) dochody 45.499.772,73 zł, w tym:
a) bieżące w kwocie – 30.428.526,39 zł,
b) majątkowe w kwocie – 15.071.246,34 zł,
2) wydatki 47.819.325,34 zł w tym:
a) bieżące w kwocie – 26.049.166,12 zł
b) majątkowe w kwocie – 21.770.159,22 zł


§ 5.

Wykonanie zarządzenia powierza się Burmistrzowi Myszyńca.


§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje w roku budżetowym 2012.


Burmistrz Myszyńca

Bogdan Glinka