Zarządzenie Nr 53/11

Burmistrz Myszyńca

z dnia 17 października 2011 r.

 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku

 

Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości ( Dz.U.z 2009r. Nr 152,poz.1223 z późn. zm.) zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątku na dzień 31.12.2011r.

 

§ 1

 Spisem z natury należy objąć następujące obiekty i pomieszczenia :

 

  1. Urząd Miejski w Myszyńcu, OSP Krysiaki, OSP Myszyniec, OSP Wydmusy,

OSP Wykrot, OSP Wolkowe, OSP Zdunek, inwestycje, inne wynikające z ewidencji księgowej lub będące w posiadaniu Gminy.

 

2. Rodzaj inwentaryzacji ( okresowa, zdawczo-odbiorcza )- pełna, okresowa

 

  1. Rodzaj inwentaryzowanych składników majątkowych :

- weksle, gwarancje- polisy itp. papiery

- inwestycje

- materiały objęte ewidencją wartościowo-ilościową i ilościowa

- wartości niematerialne i prawne

- środki pieniężne na rachunkach bankowych

- rozrachunki

- środki trwałe

- pozostałe środki trwałe

- obce składniki majątku

Szczegółowy wykaz inwentaryzowanych składników majątkowych wg miejsc i osób odpowiedzialnych w załączniku.

  1. Osoba/y materialnie odpowiedzialna/e

- poszczególni pracownicy

  1. Termin rozpoczęcia spisu z natury 27.10.2011 r.
  2. Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych powołuję komisję w składzie :

1)      Kamiński Sławomir....................................................... przewodniczący

2)      Golan Malwina ……………………………… z-ca przewodniczącego

3) Klimek Teresa...................................................... ……………..członek

4) Warych Michał........................................................................... członek

5) Banach Mariola.......................................................................... członek

6) Bachmura Zdzisław.................................................................... członek

7) Turek Maria...............................................................................  członek

     8)Kobus Dariusz ............................................................................ członek

9) Gruszewska Mirosława .............................................................. członek

    10) Kabacik Leszek......................................................................... członek

11) Wojciechowska Marta.............................................................. członek

12) Śniadach Alina.......................................................................... członek

13)Bałdyga Joanna ………………………………………………. członek

14)Pawłowska Krystyna ……………………….…………………..członek

15)Brakoniecka Katarzyna ………………………………………. członek

16)Ślubecka Anna ……………………………………..………… członek

 

Spisu dokonują zespoły spisowe składające się, co najmniej z dwóch członków komisji – wyznaczonych przez przewodniczącego komisji.

             Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala się w drodze uzgodnienia sald - pracownik prowadzący księgowość jednostki Urzędu Miejskiego.

              Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków

z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.

 

§ 2

Osoby powołane na członka komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 3

Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2011 r.

 

§4

Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2012 r.

 

§5

Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.

 

 § 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania