Zarządzenie Nr 30/11

Burmistrza Myszyńca

  z dnia 5 sierpnia 2011 r.

 

w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu pn. „PROMYK – Punkt Konsultacyjny dla członków rodzin z problemem alkoholowym” nr POKL.07.03.00 – 14.167/10 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji.

 

na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 128, poz. 861) zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

Wprowadza się:

– Politykę rachunkowości dla projektu „PROMYK – punkt konsultacyjny dla członków rodzin z problemem alkoholowym” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego –  co stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia,

– Instrukcję sporządzania, kontroli i obiegu dokumentów księgowych w ramach realizowanego projektu „PROMYK – Punkt konsultacyjny dla członków rodzin z problemem alkoholowym” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego –  co stanowi Załącznik Nr 2, oraz

– Załącznik nr 2a - klauzula opisu dokumentu, klauzula dokonania kontroli merytorycznej, klauzula kontroli formalno-rachunkowej, klauzula zatwierdzenia dowodu wydatku, klauzula zapłaty,

– Załącznik nr 2b - Karta wzoru podpisów osób upoważnionych do dokonywania kontroli dokumentów i zatwierdzania dokumentów,

– Załącznik nr 2c - Obieg dokumentów księgowych.

 

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od zaistnienia pierwszego zdarzenia gospodarczego dotyczącego Projektu.