ZARZĄDZENIE NR 77/12
BURMISTRZA MYSZYŃCA
z dnia 18 kwietnia 2012 roku

 

zmieniające regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

 

Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o  samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządzam co następuje:

§ 1

W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 12/03 z dnia 21 marca 2003 roku w sprawie ustalenia Regulaminu Urzędu Miejskiego wprowadza się następujące zmiany:

 

1)      § 5 otrzymuje następujące brzmienie:

㤠5.

W skład Urzędu wchodzą dwa referaty  i samodzielne stanowiska pracy, które do oznaczania akt stosują podane symbole literowe:

  1.  Sekretarz Gminy  SG,
  2.  Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego  USC,
  3.  Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego ZUSC,
  4.  Referat Planowania i Finansów RF,

-        skarbnik Gminy – kierownik referatu  FS,

-        zastępca skarbnika gminy FZ,

-        stanowisko pracy d/s. księgowości budżetowej   FB,

-        stanowisko pracy d/s. płac FU,

-        stanowisko pracy d/s. księgowości podatkowej  FP,

-        stanowisko pracy d/s. wymiaru podatków i opłat  FW,

  1.  Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej IN,

              -     kierownik referatu  KI,

              -     stanowisko pracy d/s. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska   GK,

              -     stanowiska pracy d/s. gospodarki przestrzennej  GP,

              -     stanowisko pracy d/s. gospodarki mieniem komunalnym GM,

              -     stanowisko pracy d/s. inwestycji IS,

              -     stanowisko pracy d/s. drogownictwa  DR,

         6.     stanowisko pracy d/s.  organizacyjnych, kadrowych, obsługi rady  OR,

  1.   stanowisko pracy d/s.  kancelaryjno – technicznych  KT,
  2.   stanowisko pracy d/s.  ewidencji ludności   EW,
  3.   stanowisko pracy d/s.  dowodów osobistych  DO,
  4.   stanowisko pracy d/s.  społecznych   SP,
  5.   stanowisko pracy d/s.  ewidencji działalności gospodarczej EG,
  6.   stanowisko pracy d/s.  obronnych,  przeciwpożarowych, profilaktyki i uzależnień.   

         OB,

  1. 13.   informatyk I”.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.