BURMISTRZ MYSZYŃCA


Nr. IN.GP.6220.7.2011 Myszyniec, dnia 28.02.2012 r.


OBWIESZCZENIE


BURMISTRZA MYSZYŃCA



o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

 

Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o

środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach

oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Burmistrz Myszyńca

podaje do publicznej wiadomości informację o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny

oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: "Rozbudowie i zmianie sposobu

użytkowania budynku garażu z przeznaczeniem na stację demontażu pojazdów wycofanych z

eksploatacji wraz z dwoma stanowiskami do prowadzenia prac serwisowo-naprawczych pojazdów,

planowanego do realizacji na działkach o numerach geodezyjnych 484/3 i 484/4, położonych w

miejscowości Wolkowe, gm. Myszyniec, pow. ostrołęcki.".


 

1. Postępowanie wszczęte zostało na wniosek z dnia 20.12.2011 r., Nr K&K/R/5/2011,

Pełnomocnika Pana Jacka Konopki zamieszkałego w Dywitach przy ul. Ługwałdzkiej 22, 11-

010 Dywity, działającego pod nazwą: KONOPKA & KONOPKA, Analizy Techniczne i

Doradztwo w Dziedzinie Ochrony Środowiska s.c., Jacek Konopka, Lucyna Cywińska-

Konopka, ul. Ługwałdzka 22, 11-001 Dywity, w imieniu i na rzecz Pani Teresy Samsel, zam.

Wolkowe 156 A, 07-430 Myszyniec.

2. Informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu dotyczącego

przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji o

środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.

3. Organem właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Myszyńca., organem właściwym do

dokonania uzgodnień jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie oraz do

wydania opinii Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ostrołęce.

4. Informuję o :

- możliwości zapoznania się z wnioskiem oraz pozostałą dokumentacją sprawy,

- możliwości składania przez wszystkich zainteresowanych uwag i wniosków odnośnie

planowanego przedsięwzięcia.

Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w Referacie Inwestycji, Planowania

Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej, pokój nr 1 - parter budynku w godzinach pracy Urzędu 800-

1600 w terminie od 29 lutego 2012 r. do 21 marca 2012 roku. Ponadto informuję o możliwości

składania w w/w terminie uwag i wniosków w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Myszyńcu pokój nr

7 – I piętro w godzinach pracy Urzędu: 800 -1600.

 

Z up. B U R M I S T R Z A

Kierownik Referatu Inwestycji,, Planowania Przestrzennego

i Gospodarki Komunalnej

/-/ mgr inż. Daniel Walijewski

 

 

Otrzymują:

1. Zainteresowani poprzez zamieszczenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego,

oraz na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Myszyńcu:

"myszyniec.nowoczesnagmina.pl",

2. IN.GP a/a.

 

Sporządził: Zdzisław Bachmura, tel.77 21 141 w. 16

gp@myszyniec.nowoczesnagmina.pl