ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

 Usługi dla dzieci i młodzieży

 

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Myszyniec uzyskała dotację w wysokości 503.583,10 PLN, część tej dotacji w wysokości 24.000,00 PLN przeznacza na realizację niżej określonych usług.

 

1.    ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Myszyniec, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:

o    usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

o    usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

 

2.    SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, dnia 8 kwietnia 2009 roku o godzinie 13.30.

 

3.    PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

1)   Część I.

Prowadzenie zajęć dla dzieci w wieku 3-5 lat nie uczęszczających do przedszkola w miejscowości Myszyniec

·         posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć (min. 60m2) z toaletą,

·         dostępność usług od poniedziałku do piątku przez minimum 4 godziny dziennie,

·         zakup niezbędnych materiałów edukacyjnych,

·         angażowanie rodziców w zajęcia,

·         uczestnictwo minimum dziesięciorga dzieci w zajęciach,

·         zaangażowanie wolontariuszy,

·         organizowanie zajęć zgodnie z opracowanym planem,

·         na realizację w/w usługi Gmina przeznacza kwotę do 24.000,00 PLN.

 

 

Termin wykonania zamówienia:

od 1 maja 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku w sposób ciągły (minimum 30 tygodni).

 

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: [1 godzina/dzień/tydzień/miesiąc] pracy usługodawcy]/ [wykonanie usług opisanych powyżej na rzecz 1 beneficjenta]

 

5.    UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.     Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.     Organizacje kościelne

3.     Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.     Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.     Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

 

6.    KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

1.      w odniesieniu do części I ( pkt. 4.1)

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,

b.      posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć (min. 60m2), z toaletą,

c.      dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika wczesnoszkolna lub pokrewne,

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć,

e.      poprawnie wypełniony budżet usług,

f.       usługa ma być realizowana przez minimum 30 tygodni w okresie od 01-05-2009r. do 31-12-2009r.

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

·       oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć (min. 60m2), z toaletą,

·           CV personelu mającego realizować usługi,

·           program realizacji zajęć.

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

7.    PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

 

SKŁADANIE OFERT

a)        Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60; 07-430 Myszyniec w terminie do dnia 24 kwietnia 2009 roku do godziny 16.00

b)       Oferta winna być ważna przez co najmniej [30] dni od daty określonej w pkt. a)

c)        Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

OCENA OFERT

1.     Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.     Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.     Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.     Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

8.    KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Panią Marzeną Lemańską, Urząd Miejski w Myszyńcu, tel. (029) 77-21 148; e-mail: m.lemanska@myszyniec.pl

 

9.    ZAŁĄCZNIKI

1.     Formularz Oferty

2.     Wzór Umowy

3.     Wzór Sprawozdania