ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi dla dzieci i młodzieży, osób starszych oraz rodzin


W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Myszyniec uzyskała dotację w wysokości 503 583,10 PLN, część tej dotacji w wysokości 24.000,00 (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) przeznacza na realizację niżej określonych usług.


  1. ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Myszyniec, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.


  1. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu, Plac Wolności 60, dnia 17 lutego 2009 roku o godzinie 14.00.


  1. PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl www.myszyniec.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.


  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)


OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na prowadzenie świetlicy w jednej lub wielu miejscowościach.


WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  1. Grupa usług

Prowadzenie świetlic wiejskich wielofunkcyjnych dla społeczności w miejscowościach Charcibałda i Wykrot:

  • posiadanie odpowiedniej bazy lokalowej z pomieszczeniem do zajęć (min. 60 m2), z toaletą,

  • dostępność usług od poniedziałku do piątku przez minimum 5 godz. dziennie, w godzinach popołudniowych,

  • zakup niezbędnych materiałów,

  • minimum 10 osób dziennie korzysta z usług świetlicy,

  • oferta zajęć dostosowana jest do potrzeb: dzieci, młodzieży, rodzin oraz osób starszych, emerytów i rencistów

  • na realizację w/w usług gmina przeznacza kwotę do 24.000,00PLN


Termin wykonania zamówienia: od 1 marca 2009 do 30 czerwca 2009 roku.


  1. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

  1. Organizacje pozarządowe (NGOs).

  2. Organizacje kościelne.

  3. Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne.

  4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze.

  5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia JST i podległe im jednostki organizacyjne.

Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełnić jeden z poniższych warunków:

  1. usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów, lub

  2. usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami

  1. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

  1. w odniesieniu do części I ( pkt. 4.1)

    1. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

    2. dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 60 m2) i toaletą,

    3. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

    4. poprawnie wypełniony budżet usług

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych
w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

  • Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem

  • CV personelu mającego realizować usługi

  • Plan zajęć


7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

  1. Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Myszyńcu, Plac Wolności 60; 07–430 Myszyniec w terminie do dnia 26 lutego 2009 roku do godziny 11.00

  2. Oferta winna być ważna przez co najmniej [30] dni od daty określonej w pkt. a)

  3. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT

  1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

    1. Ocena spełnienia minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

    2. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług ich innowacyjność, trwałość oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

    1. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

  1. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

  2. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

  3. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.



  1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z Marzeną Lemańską, Urząd Miejski w Myszyńcu, tel. (029) 77-21-148; e – mail: m.lemanska@myszyniec.pl


  1. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz Oferty

  2. Wzór Umowy

  3. Wzór Sprawozdania