Zarządzenie nr 38/07

Burmistrza Myszyńca
z dnia 03  sierpnia 2007 roku

w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

 

§ 1.

W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa Niekomercyjnej Sieci Komputerowej UMM.NET w Myszyńcu” powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:

 

ze strony inwestora:

1.      Dariusz Kobus – Informatyk w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu – przewodniczący komisji

2.      Michał Warych– pracownik Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

3.      Aneta Kalinowska – pracownik Urzędu Miejskiego w Myszyńcu

 

 

ze strony wykonawcy robót:

1.      Dariusz Kuliś – właściciel firmy „Matrix”, wykonawcy robót

 

§ 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

-          zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,

-          dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,

-          sporządzenia protokołu odbioru robót.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.