Zarządzenie nr 5/06
Burmistrza Myszyńca
z dnia 08 grudnia 2006 roku

w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

W celu dokonania odbioru końcowego robót i przekazania do eksploatacji inwestycji pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Myszyńcu – etap II”powołuję komisję odbioru inwestycji w składzie:

ze strony inwestora:

1.      Sławomir Kamiński – Sekretarz Gminy Myszyniec – przewodniczący komisji

2.      Daniel Walijewski – Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

ze strony wykonawcy robót:

1.      Stanisław Bildź – V-ce Prezes Zarządu „Ekolobud”

2.      Ryszard Zieja – Właściciel firmy „Zieja”

3.      Józef Gutowski – Kierownik budowy

ze strony użytkownika:

1. Sławomir Ceberek – Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej  w Myszyńcu

oraz

1.      Jan Chełmiński – inspektor nadzoru inwestorskiego

2.      Roman Terlik - inspektor nadzoru inwestorskiego

3.      Stanisław Zera - projektant

 

§ 2.

Osoby powołane w skład komisji zobowiązane są do:

-          zapoznania się z dokumentami przedłożonymi przez stronę zamawiającą i przez stronę wykonawcy,

-          dokładnej kontroli inwestycji w zakresie wykonania rzeczowego i jakościowego oraz dokonania jej oceny,

-          sporządzenia protokołu odbioru robót.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 Burmistrz Myszyńca

mgr inż. Bogdan Glinka