Zarządzenie Nr 252/06

Burmistrz Myszyńca

z dnia 2 listopada 2006 r.

W sprawie przeprowadzenia spisu z natury

 

 Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości

( Dz.U.z 2002r. Nr 76,poz.394) zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

         Spisem z natury należy objąć następujące obiekty i pomieszczenia :

 

1.   Urząd Miejski w Myszyńcu, OSP Krysiaki, OSP Myszyniec, OSP Wydmusy,

OSP Wykrot, OSP Wolkowe, inwestycje, inne wynikające z ewidencji księgowej lub będące w posiadaniu Gminy.

 

2. Rodzaj inwentaryzacji ( okresowa, zdawczo-odbiorcza )- pełna, okresowa

 

3.   Rodzaj inwentaryzowanych składników majątkowych :

- środki pieniężne w kasie

- znaki skarbowe

- weksle, gwarancje- polisy itp. papiery

- inwestycje

- materiały objęte ewidencją wartościowo-ilościową i ilościową

- wartości niematerialne i prawne

- środki pieniężne na rachunkach bankowych

- rozrachunki

- obce składniki majątku

Szczegółowy wykaz inwentaryzowanych składników majątkowych wg miejsc i osób odpowiedzialnych w załączniku.

4.   Osoba/y materialnie odpowiedzialna/e

- poszczególni pracownicy

5.   termin rozpoczęcia 06.11.2006 r.

zakończenia 31.12.2006 r. spisu z natury

6.   Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych powołuję komisję w składzie :

1) Kamiński Sławomir.................................................. przewodniczący

2) Klimek Teresa................................................. z-ca przewodniczącego

3) Górska-Kłodziska Kamila......................................................... członek

4) Banach Mariola.......................................................................... członek

5) Bachmura Zdzisław.................................................................... członek

6) Golon Justyna............................................................................. członek

7) Turek Maria..............................................................................   członek

8) Ropiak Monika …………………………………….…………. członek

9) Golan Malwina …………………………………….…………. członek

10) Tobojka Maria ………………………………….…………… członek

11) Kobus Dariusz …………………………………………….. czlonek

 

Spisu dokonują zespoły spisowe składające się, co najmniej dwóch członków komisji – wyznaczonych przez przewodniczącego komisji.

             Środki pieniężne na rachunkach bankowych oraz rozrachunki z wyjątkiem publiczno-prawnych ustala w drodze uzgodnienia sald pracownik prowadzący księgowość jednostki – Urzędu Miejskiego.

              Inwentaryzację wartości niematerialnych i prawnych, rozrachunków

z pracownikami oraz rozrachunków publiczno-prawnych przeprowadzić można w drodze porównania z dokumentacją.

 

§ 2

 

Osoby powołane na członka komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.

 

§ 3

 

Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2006 r.

 

§ 4

 

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji w terminie od 06.11.2006 r.

 

§ 5

 

Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych ustalam na dzień 15 stycznia 2007 r.