Zarządzenie nr 219/06
Burmistrza Myszyńca

z dnia 05 czerwca 2006r. 

w sprawie powołania komisji przetargowej

 

             Na podstawie art. 19 – 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19  poz. 177 z dnia 09 lutego 2004r. z późniejszymi zmianami) oraz  Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej

zarządzam,  co następuje:

§ 1.

Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.

„Remont kotłowni i centralnego ogrzewania w budynku Myszynieckiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji ” w następującym składzie:

1.                 Sławomir Kamiński  – Przewodniczący
2.                 Teresa Klimek – Sekretarz
3.                 Daniel Walijewski   - Członek

§ 2.

Komisja rozpocznie prace z dniem 05 czerwca 2006r.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

                                                                                                Burmistrz

  mgr inż. Bogdan Glinka