ZARZĄDZENIE NR 203/06
BURMISTRZA MYSZYŃCA

z dnia 24 stycznia 2006 roku

 

w sprawie wprowadzenia procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska  pomocnicze i obsługi w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu

 

Na podstawie art. 33 ust.1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządza się co następuje:

 

 

§ 1

Wprowadza się procedurę naboru kandydatów na wolne stanowiska  pomocnicze i obsługi w Urzędzie Miejskim w Myszyńcu w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Procedura nie dotyczy pracowników zatrudnianych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Myszyniec.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

 

 

 

Załącznik

do Zarządzenia Nr 203/06

Burmistrza Myszyńca 

z dnia  24 stycznia 2006 roku

 

PROCEDURA NABORU NA WOLNE STANOWISKA POMOCNICZE I OBSŁUGI W URZĘDZIE MIEJSKIM W MYSZYŃCU 

 

Celem tej procedury jest ustalenie zasad zatrudniania na wolne stanowiska pomocnicze i obsługi w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór.

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1

Ilekroć w niniejszym zarządzeniu mowa o:

1.      Burmistrzu – należy przez to rozumieć Burmistrza Myszyńca,
2.      Sekretarzu - należy przez to rozumieć Sekretarza Gminy Myszyniec,
3.      Urzędzie -należy przez to rozumieć Urząd Miejski w Myszyńcu,
4.      BIP - należy przez to rozumieć Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez Urząd Miejski w Myszyńcu.

 

PRZEBIEG PROCEDURY

 

§ 2

1.            Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje  burmistrz.
2.            Decyzja, o której mowa w ust. 1, powinna być podjęta z co najmniej miesięcznym  wyprzedzeniem, pozwalającym  na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu urzędu.


§ 3

1.            Sekretarz zobowiązany jest  przedstawić burmistrzowi projekt opisu wolnego stanowiska pracy wraz z zakresem czynności.
2.            Akceptacja przez Burmistrza  projektu opisu stanowiska pracy wraz z zakresem czynności,  powodują rozpoczęcie procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko obsługi lub  pomocnicze.

§ 4

1.              Nabór na wolne stanowiska pracowników obsługi i stanowiska pomocnicze przeprowadza  Burmistrz.
2.              Burmistrz może upoważnić  Sekretarza Gminy do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracowników obsługi i stanowiska pomocnicze.

 

§ 5

1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracowników obsługi i stanowiska pomocnicze powinno zawierać:
   1) nazwę i adres jednostki,
   2) określenie stanowiska, na które jest ogłaszany nabór,
   3) określenie kwalifikacji niezbędnych do zatrudnienia,
   4) wskazanie zakresu zadań na danym stanowisku,
   5) wskazanie wymaganych dokumentów,
   6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracownika obsługi lub stanowisko pomocnicze podlega publikacji w:
    1) BIP,
    2) na tablicy ogłoszeń w urzędzie,
                                                               

§ 6

1.            Termin składania dokumentów określa w ogłoszeniu każdorazowo Burmistrz, wskazując datę rozpoczęcia i zakończenia przyjmowania dokumentów.
2.            Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza procedurą naboru.
3.            Dokumenty złożone po upływie terminu nie są rozpatrywane i będą zwracane kandydatowi.
4.            Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury rekrutacyjnej dołącza się do jego akt osobowych.
5.            Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów są przechowywane w Urzędzie.

 

§ 7

 

1.            Analizy dokumentów dokonuje Burmistrz.
2.            Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się z ofertami złożonymi przez kandydatów i ustaleniu czy kandydat spełnia wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.
3.            Po analizie ofert Burmistrz  może przeprowadzić dodatkowo rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami.
4.            Burmistrz dokonuje wyboru kandydata, który spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze i zawiera z nim umowę o pracę.
5.            Z naboru sporządza się protokół.

 

§ 8

1.      Burmistrz dokonuje wyboru kandydata lub podejmuje decyzję o nie wybraniu żadnego kandydata w ciągu 30 dni od dnia upływu składania ofert.
2.      Informacje o wynikach naboru zamieszcza się w BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu przez okres co najmniej 30 dni.
3.      Informacja, o której mowa w ust. 2, zawiera:
   1)        nazwę i adres jednostki
   2)        określenie stanowiska
   3)        imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce jego zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego
4.      uzasadnienie dokonanego wyboru albo uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.

 

§ 9

Za aktualizację procedury naboru odpowiedzialny jest Sekretarz.